• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,39%38 254,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,39%38 254,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3

Teeninduse teejuht

Sarjas räägivad eksperdid, miks on kliendikogemus oluline ja kuidas teenindus ettevõttes uuele tasemele viia. Teeme selgeks, millega on teenindus laiemalt seotud – juttu tuleb nii juhtimisest, arendamisest, ettevõttesisesest koostööst kui ka klassikalisest klienditeenindusest ja -kogemusest. Arutlusele tuleb ka, kuhu suunas liigub teeninduse tulevik. Saade on eetris kord kuus esmaspäeviti.

Teeninduse teejuht
Kauplus meeldib e-poest rohkem: inimene on müügi tugisammas
Teeninduse teejuht
  • 12.08.24, 14:00
Kauplus meeldib e-poest rohkem: inimene on müügi tugisammas
00:00
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
Teeninduse teejuht
  • 15.07.24, 14:00
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
00:00
Hooajalised töötajad – võimalus või väljakutse?
Teeninduse teejuht
  • 17.06.24, 14:00
Hooajalised töötajad – võimalus või väljakutse?
00:00
Kuidas värvata ja hoida parimaid teenindajaid üle Eesti?
Teeninduse teejuht
  • 20.05.24, 14:00
Kuidas värvata ja hoida parimaid teenindajaid üle Eesti?
00:00
Tippjuht: parema teeninduse võtmetegur on mentorlus
Teeninduse teejuht
  • 22.04.24, 14:10
Tippjuht: parema teeninduse võtmetegur on mentorlus
00:00
Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või jätkusuutlik kultuur?
Teeninduse teejuht
  • 25.03.24, 14:00
Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või jätkusuutlik kultuur?
00:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib täna teeninduskvaliteeti?
Teeninduse teejuht
  • 26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib täna teeninduskvaliteeti?
00:00
Kuidas generatsioonide erinevus võib mõjutada nii teeninduskvaliteeti kui ka värbamist?
Teeninduse teejuht
  • 29.01.24, 14:00
Kuidas generatsioonide erinevus võib mõjutada nii teeninduskvaliteeti kui ka värbamist?
00:00
Müügikoolitaja: klient ei taha müügikohtumisel sinu slaide näha
Teeninduse teejuht
  • 04.12.23, 14:00
Müügikoolitaja: klient ei taha müügikohtumisel sinu slaide näha
00:00
Vaimse tervise probleemid teenindussektoris ja kuidas neid ära tunda
Teeninduse teejuht
  • 06.11.23, 14:00
Vaimse tervise probleemid teenindussektoris ja kuidas neid ära tunda
00:00
Klienditeeninduse tulevik on digitaalne, kuid inimlik: LHV ja Tele2 kogemus
Teeninduse teejuht
  • 09.10.23, 14:00
Klienditeeninduse tulevik on digitaalne, kuid inimlik: LHV ja Tele2 kogemus
00:00
Strateegiline lisamüük: müügieksperdid annavad nõu
Teeninduse teejuht
  • 11.09.23, 14:00
Strateegiline lisamüük: müügieksperdid annavad nõu
00:00
Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?
Teeninduse teejuht
  • 14.08.23, 14:00
Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?
00:00
Tööandja bränding peab olema rohkem kui värbamiskampaania
Teeninduse teejuht
  • 17.07.23, 14:00
Tööandja bränding peab olema rohkem kui värbamiskampaania
00:00
Lahendus kitsaskohale teeninduses: tehisintellekt tuvastab sinu äri arengupotentsiaali
Teeninduse teejuht
  • 19.06.23, 14:00
Lahendus kitsaskohale teeninduses: tehisintellekt tuvastab sinu äri arengupotentsiaali
00:00
Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest
Teeninduse teejuht
  • 22.05.23, 14:00
Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest
00:00
 Rimi formaadijuht: kliendiga me ei vaidle, aga oma töötajat kaitseme
Teeninduse teejuht
  • 24.04.23, 14:00
Rimi formaadijuht: kliendiga me ei vaidle, aga oma töötajat kaitseme
00:00
Parim teenindaja: suurim tunnustus on värbamiskatse otse tööpostil
Teeninduse teejuht
  • 27.03.23, 15:06
Parim teenindaja: suurim tunnustus on värbamiskatse otse tööpostil
00:00
Teeninduskonkursi tipud soovitavad: õpetage teenindajad iseendast aru saama, siis tulevad ka tulemused
Teeninduse teejuht
  • 27.02.23, 14:30
Teeninduskonkursi tipud soovitavad: õpetage teenindajad iseendast aru saama, siis tulevad ka tulemused
00:00
Teeninduseksperdid: koolitamine on kui püha lehm, see eelarve jäägu kärpimata
Teeninduse teejuht
  • 30.01.23, 14:00
Teeninduseksperdid: koolitamine on kui püha lehm, see eelarve jäägu kärpimata
00:00