Kuidas jõuda e‑poega Eesti rahva südamesse?

    Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" on külas Eesti rahva lemmiku e‑poe tiitli võitnud eSelveri äriarvestusjuht Kristjan Anderson, kes räägib sellest, kuidas teha e‑poodi, mis inimesele korda läheb.

    Saates kuuleme, kuidas Selveri e‑poel eelmine aasta läks, mis olid suurimad muutused ning mida plaanitakse veel ellu viia. Samuti vaadatakse tagasi ajale, kui toidukaupade e‑müük sai suure hoo sisse ning millised paari aasta tagused otsused olid õiged ning millised pidi ümber vaatama.

    Kristjan Anderson avalikustab saates ka selle, mida eSelverist kõige enam ostetakse, kui suur on ostukorv ning kui kaua aega veedetakse e‑poes aega.

    Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.

    Saadet toetab DPD Eesti.

    Foto: Saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson. Autor: Äripäev

    • E-kaubanduse areng ja tulevik
    • 23.01.2024
    KIIRUS:
    Kuidas jõuda e‑poega Eesti rahva südamesse?
  • Hetkel kuum