Kust jookseb turunduses hea maitse piir?

    "Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu erinevatest provotseerivatest ja kõmu tekitanud kampaaniatest. Selleks oleme külla kutsunud reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuhi Urmas Villmanni ja La Muu asutaja Rasmus Raski, kes analüüsivad saates erinevaid kampaaniaid, mis ühiskonda on raputanud.

    Saates tuleb juttu ka segastest sõnumitest, fopaade ennetamisest ning ka pöörastest ideedest.

    Saadet juhib Keit Ausner. 

    Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.

    • Eetris on turundusuudised
    • 01.03.2022
    KIIRUS:
    Kust jookseb turunduses hea maitse piir?
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.