Toome kuulajani kasulikud turundus- ja reklaamivaldkonna uudised, intervjuud, arvamus- ja kogemuslood ning asjalikud nõuanded. Oma ala eksperdid räägivad viimastest turundustrendidest, uutest tööriistadest ja globaalsetest praktikatest.
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses reklaamiseadus ning selle mõju turundusele.
Saates arutletakse selle üle, millised lüngad on reklaamiseaduses ning mis tuleb seal üle vaadata. Juttu tuleb ka alkoholi tarbimisest, finantsteenuste reklaami piirangutest, sotsiaalmeedia reklaamidest ning influenceritele tehtud reklaamijuhendist.
Selleks oleme saatesse kutsunud reklaamiagentuuri Tank loovjuhi Joel Volkovi ja Saku Õlletehase turundusjuhi Eva Maarendi. Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Pildil (vasakult): saatejuht ...
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses ettevõtte nägu internetis ehk siis koduleht.
Eelkõige pakub tänane saade huvi väikeettevõtjatele ja neile, kes ise oma ettevõtte kodulehega pusivad – räägime siis sellest, kuidas oma ettevõtte koduleht nähtavaks teha ning millised baas asjad peavad olema seadistatud, et turundustegevustega alustada.
Selleks oleme saatesse kutsunud Marec Hermani ja Rannar Remmelga agentuurist Must Uba. Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Pildil vasakult: Rannar ...
"Eetris on turundusuudised" saade keskendub seekord tööandja brändingule ja värbamisturundusele. Sellel teemal arutlevad saates digitaalse värbamisagentuuri Level Up turundusjuht Kristian Eding ja LHV personalijuht Liisa Põldma.
Saates tuleb juttu sellest, kui suur töö on tööandja brändingu ülesehitamine ning kes sellega peaks ettevõttes tegelema. Kuidas ettevõte saab kvaliteetseid kandidaate ning kuidas töökuulutus muuta atraktiivseks. Mis asi on värbamise mängustamine?
Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab ...
"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu influencer turunduse väljakutsetest ja telgitagustest. Saates on külas Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „a mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson.
Juttu tuleb ka influencer turunduse trendidest, tulemuste mõõtmisest kui ka erinevatest koostöövormidest. Saates saab vastused ka küsimustele: mis on hea tava koostöö tegemisel, kuidas üldse alustada koostööd influenceriga, milline on influenceri vastutus ning kuidas ettevõte saab ennast kaitsta, kui pakutud koostöövorm ...
"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu erinevatest provotseerivatest ja kõmu tekitanud kampaaniatest. Selleks oleme külla kutsunud reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuhi Urmas Villmanni ja La Muu asutaja Rasmus Raski, kes analüüsivad saates erinevaid kampaaniaid, mis ühiskonda on raputanud.
Saates tuleb juttu ka segastest sõnumitest, fopaade ennetamisest ning ka pöörastest ideedest.
Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Aeg on teha taas aasta reklaamide kokkuvõte ja võiks arvata, et 2020 oli väga reklaamikasin aasta. Ei olnud.
Saatejuht Uku Nurk koos Dentsu Eesti tegevjuhi Britte Maidra ja Tabasco loovjuhi ja strateegi - Oliver Lombiga vaatavad üle 2020. aasta meeldejäävamad reklaamid ja arutavad selle erilise aasta reklaamide üle.
Saatekülalisteks on Telia turundusosakonna juht Ranno Pajuri ja CV-Online turundus ja teenindusjuht Maris Viires. Juttu tuleb heade turundustöötajate leidmisest ja sellest, kuidas otsida ettevõttesse sobilikku turundusinimest.
Saatejuht on Uku Nurk.
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates räägivad Infopanga müügijuht Elis Suik ja külalissaatejuht Keit Ausner sellest, kuidas leida uusi kliente.
Arutleme andmebaaside ostmise ja sellega kaasnevate võimaluste üle. Lisaks toome välja tüüpvead, mida e-maili turunduses tehakse ning jagame näpunäiteid hästi töötavatest ja läbiproovitud nippidest.
Saates räägivad Maxima turundusdirektor Janne Laik ja Coopi turundusdirektor Andres Lember nii imagokampaaniatest kui ka igapäevasest turundusest. Keskendutakse viimase aja turundustegevustele ja arutletakse nende tasuvust.
Saatejuht on Uku Nurk.
Kuidas tegutsevad noored ja ägedad brändid? Rääkisime saates Ampleri turundusjuhi Ott Ilvese ja Aegaon tegevjuhi Rauno Kuttiga sellest, kuidas nad on oma brändid üles ehitanud, mis on nende brändi peamisteks tõusumootoriteks ja kuidas nad nii head välja näevad.
Saatejuht on Uku Nurk.
Stuudiosse on palutud Marianne Liibert - Bestmarketing.ee toimetaja ja Hando Sinisalu - Best Marketingi konverentside programmijuht.
Südasuvises saates räägime BestMarketingi tegemistest. Nii minevikust, olevikust kui ka tulevikust. Eesti menukaima turundusteemasi käsitleva meediamajana lasuvad temal suured nõuded sisukvaliteedi osas. Arutleme nii BestMarketingi kontseptsioonist kui ka tulevikuplaanidest.
Saatejuht on Uku Nurk.
Saates teeme väikese kokkuvõtte TV3 Grupi juhi, Signe Suure ja Õhtuleht kirjastuse juhi Erik Heinsaarega kriisiaegse meediatarbimise eripäradest. See, et meediat tarbitakse rohkem, on ilmselge, kuid milliseid kanaleid ja kuidas tarbiti, seda kuulete saatest.
Saadet juhib Uku Nurk.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.