Seekordses „Lavajuttude“ saates räägib Discify koolitaja Tene Link neljast erinevast teenindaja inimtüübist ja kuidas nendega suhestuda.
Kas ja kuidas on võimalik enda käitumist teenindajana arendada ning kuidas käitumisstiili tugevusi teadvustades need teenindustöös ja üldiselt meeskonnas maksimaalselt hästi tööle panna, kuuleb saatest.
Tuginedes Thomas DISC käitumisprofiili analüüsile tutvustab DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link erineva käitumisstiiliga teenindaja tüüpe, nende tugevusi, motivaatoreid, hirme, suhtlus- ja müügistiili.
Ettekanne on salvestatud aprilli keskel toimunud Teeninduskonverentsil 2023.
Fotol Tene Link. Foto: Marko Mumm
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.