Neste: rohepööret ei saa tarbija õlgadele panna

    Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muuta oma tegevust jätkusuutlikumaks ning suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida. See on kommunikatsioonijuhtidele suureks väljakutseks, sest mitmed jätkusuutlikud sammud ei ole lõpptarbijale koheselt tajutavad (peale toote lõpphinna). 

    Jätkusuutlikkuse teema peab olema faktidega tõendatav ja tarbijale arusaadav, et vältida rohepesu levikut, tõdes Tallinna Lennujaama turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holts.

    Ühtlasi jagas Holts Tallinna Lennujaama strateegilisi eesmärke järgnevateks aastateks ning selgitas, mis peaks juhtuma siis, kui Eestis võetakse vastu otsus, et mürataseme kontrolli all hoidmiseks peatatakse öised lennud. 

    Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste rõhutas, et rohepööret ei saa panna tarbijate õlgadele ning riigil lasub väga suur vastutus nii kodanike harimise kui rohepööret soodustavate maksusoodustuste näol. 

    JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu jagas väljakutseid, millega nemad sel teekonnal silmitsi seisavad, ent tutvustas ka samme, mida nad on juba edukalt selles suunas astunud, seal hulgas monopakendi kasutuselevõtt ja uue tootmishoone rajamine. 

    Saadet juhib Keit Ausner. 

    Fotol: vasakult Tallinna Lennumaaja turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holst, JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu ja Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste. 

    Autor: Äripäev

    • Eetris on turundusuudised
    • 15.08.2023
    KIIRUS:
    Neste: rohepööret ei saa tarbija õlgadele panna
  • Hetkel kuum