Piletimüügiplatvorm Fienta on kolmekordse gasellina võitnud sündmuskorraldajate südameid väljaspool Eestit ja Euroopatki. Islandile, Barbadosele ja Jaapanile lisaks käib nüüd ka vilgas töö Ida-Aafrika turule sisenemiseks.
Rahvusvahelise laienemisega on Fienta jõudnud rohkem kui 70sse välisriiiki. Seesugusele turgude vallutamisele on aidanud kaasa suurel määral just soovitusturundus. "Selliseid kaugeid paiku me ei ole isegi julgenud püüda, need on tulnud kuidagi läbi juhuse," räägib saates "Kiired ja vihased" Fienta müügi- ja turundusjuht Liina Amon.
Fienta on oma veebiplatvormile pidanud tooma juurde ka mitmeid erinevaid keeli, valuutasid ja makseviise. Näiteks müüs Fienta eelmisel aastal 30 erinevas valuutas pileteid, kusjuures ostjad olid pärit 200st riigist ehk üle terve maailma.
Tuleviku osas tegeleb Fienta aga hetkel Ida-Aafrika turu soojendamisega, kus tegevjuht René Lasseron näeb väga suurt potentsiaali. Nimelt elab Ida-Aafrika riikides, nagu näiteks Keenias, miljoneid inimesi ja rahvastiku keskmine vanus on ligikaudu 18,5. Sellest tulenevalt on seal peagi toimumas suur demograafiline plahvatus. "Needsamad noored tahavad ju peole minna, miks me siis ei peaks seal olema?" ütleb Lasseron.
Samuti tuleb saates "Kiired ja vihased" pikemalt juttu piletimüügimaastikul valitsevast konkurentsist ja järelturust. Miks ei ole veel Eestis piletimüügi järelturu jaoks eraldi platvormi ja kuidas näevad kohati ohtlikku järelturgu Fienta juhid?
Miks aga ei ole Fiental oma kontorit? Mille poolest eristuvad Fienta tööpõhimõtted teistest Eesti ettevõtetest? Millist ühiskondlikku missiooni Fienta endas kannab ja kuhu viie aasta pärast jõuda tahetakse? Seda kuuleme saatest "Kiired ja vihased".
Saadet juhib Julia Laidvee.
Fotol: Fienta müügi- ja turundusjuht Liina Amon ning tegevjuht René Lasseron
Foto autor: Julia Laidvee
Gaselliliikumist toetavad AJ Tooted ja Finora Bank.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.