• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 225−0,13%44 709,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,62
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 225−0,13%44 709,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,62
  • 11.09.18, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaua kliente reklaamiga digikanalites jälitada?

Teises e-kaubanduse teemalises saates tuleb juttu e-kaupluse turundusest. Fookuses on turunduskanalite valik, kuidas nende tulemuslikkust mõõta ja analüüsida, mis on e-turunduse matemaatika ning kui kaua jälitada kliente enda reklaamiga digikanalites. Saates saab ka nõu selle kohta, kuidas Soomes turundada, kui on soov enda e-poega sinna laieneda.
Taavi Raidma
  • Taavi Raidma
  • Foto: Andres Haabu
Saates on külas digiagentuur Convertal strateeg ja Äripäeva Akadeemia koolitaja Taavi Raidma.
Saadet juhib Art Lukas.
Saadet toetab DPD.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele