Kui muidu on välismaalt ja Eestist e-poodidest ostetud kaupade tasakaal umbes 50 : 50, siis koroonakriisi ajal on tarbijad hakanud selgelt eelistama eestimaist kaupa.Foto: Andras Kralla
Kui koroonakriisi alguses kadus Hiinast ostlemine ära, siis Eesti e-kaubandus läks seevastu õitsele, rääkis e-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Maksekeskuse andmetele tuginedes teatas e-kaubanduse liit, et aprillis kasvas e-kanalites müük kaks korda suuremaks ja suurimate pakivedajate mahud kasvasid 200%. Selle tulemusena võis Eesti e-poodide kogu kuu käive olla rekordilised 120 miljonit eurot. Trend peaks jätkuma ka mais, rääkis Väät Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis. Ta lisas, et võitjateks võib pidada neid, kel oli kriisi alguses juba korralik e-pood olemas.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.