Kui koroonakriisi alguses kadus Hiinast ostlemine ära, siis Eesti e-kaubandus läks seevastu õitsele, rääkis e-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät.

- Kui muidu on välismaalt ja Eestist e-poodidest ostetud kaupade tasakaal umbes 50 : 50, siis koroonakriisi ajal on tarbijad hakanud selgelt eelistama eestimaist kaupa.
- Foto: Andras Kralla
Maksekeskuse andmetele tuginedes teatas e-kaubanduse liit, et aprillis kasvas e-kanalites müük kaks korda suuremaks ja suurimate pakivedajate mahud kasvasid 200%. Selle tulemusena võis Eesti e-poodide kogu kuu käive olla rekordilised 120 miljonit eurot. Trend peaks jätkuma ka mais, rääkis Väät Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis. Ta lisas, et võitjateks võib pidada neid, kel oli kriisi alguses juba korralik e-pood olemas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.