• OMX Baltic0,21%291,98
  • OMX Riga0,42%914,81
  • OMX Tallinn0,06%1 910,51
  • OMX Vilnius−0,08%1 259,44
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,06%9 771,61
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,95
  • OMX Baltic0,21%291,98
  • OMX Riga0,42%914,81
  • OMX Tallinn0,06%1 910,51
  • OMX Vilnius−0,08%1 259,44
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,06%9 771,61
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,95
  • 21.05.20, 10:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaks viga, mida ettevõtted teevad sotsiaalmeedias

Kolm aastat Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutust uurinud Brit Mesipuu sõnul teevad firmad peamiselt kaks viga: ei pane paika ettevõtte sotsiaalmeedia sisuplaani ega mõtle läbi, millist klienti nad soovivad ühismeedias püüda.
Brit Mesipuu
  • Brit Mesipuu
  • Foto: Raul Mee
Mesipuu kinnitas Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et siinsete ettevõtete jaoks on peamine ühismeediakanal jätkuvalt Facebook, samas kui Instagramist ja TikTokist ei olda üldiselt vaimustusse satutud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 11:00
Küberturvalisus ei alga IT-st, vaid juhtkonnast
Küberkuritegevus on kasvanud maailma suuruselt kolmandaks majanduseks ning Eesti ettevõtted ei jää rünnakute sihtmärkidest puutumata. Ainuüksi viimase aastaga on mõjuga intsidentide arv Eestis kasvanud ligi kaks korda.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele