Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaks viga, mida ettevõtted teevad sotsiaalmeedias
Kolm aastat Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutust uurinud Brit Mesipuu sõnul teevad firmad peamiselt kaks viga: ei pane paika ettevõtte sotsiaalmeedia sisuplaani ega mõtle läbi, millist klienti nad soovivad ühismeedias püüda.
Mesipuu kinnitas Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et siinsete ettevõtete jaoks on peamine ühismeediakanal jätkuvalt Facebook, samas kui Instagramist ja TikTokist ei olda üldiselt vaimustusse satutud.
Küberkuritegevus on kasvanud maailma suuruselt kolmandaks majanduseks ning Eesti ettevõtted ei jää rünnakute sihtmärkidest puutumata. Ainuüksi viimase aastaga on mõjuga intsidentide arv Eestis kasvanud ligi kaks korda.