• OMX Baltic−0,81%305,81
  • OMX Riga−0,18%892,62
  • OMX Tallinn−0,31%2 080,49
  • OMX Vilnius−0,38%1 198,34
  • S&P 500−0,27%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 100−0,11%8 854,85
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • OMX Baltic−0,81%305,81
  • OMX Riga−0,18%892,62
  • OMX Tallinn−0,31%2 080,49
  • OMX Vilnius−0,38%1 198,34
  • S&P 500−0,27%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 100−0,11%8 854,85
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • 26.08.21, 09:12

Raha kaasav UpSteam tahab Bolti ja ELMO Rendi abil kasvu kiirendada

Esmaspäevast saab Funderbeami platvormil investeerida autopesule keskenduvasse Eesti idufirmasse UpSteam, mis soovib Jaak Roosaare eestvedamisel kaasata kuni 800 000 eurot.
Liikuvat autopesu pakkuv idufirma UpSteam soovib Funderbeamis kaasata taas raha.
  • Liikuvat autopesu pakkuv idufirma UpSteam soovib Funderbeamis kaasata taas raha.
  • Foto: Andras Kralla
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis rääkis ettevõtte tegevjuht ja asutaja Martin Kristerson, et kui seni on kasvu toetanud eraklient ehk tavalised inimesed, siis peamine kasvumootor võiks edaspidi olla suurema autopargiga kliendid, nagu Bolt Drive, Citybee või ELMO Rent.

Seotud lood

Uudised
  • 23.08.21, 08:48
UpSteam läheb Funderbeamis uuele raharingile
Esmaspäevast saab Funderbeami platvormil investeerida autopesule keskenduvasse Eesti idufirmasse UpSteam, mis soovib Jaak Roosaare eestvedamisel kaasata kuni 800 000 eurot.
Börsiuudised
  • 14.07.21, 16:11
UpSteami käive hüppas üle 100%
Funderbeami platvormil kaupleval mobiilset autopesu teenust pakkuval UpSteamil oli tegus kvartal, kui laieneti Tartusse, käivitati partnerlus Bolt Drive'i ja Citybeega, käivitati uus kullerpesu teenus ning koolitati varasemast üle 60% rohkem autopesijaid, kirjutab ettevõte raportis.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele