Ekspert tööandja brändingust: ära tee kampaaniat, mida oma töötaja ei usu
Nõustamisettevõtte Meta Advisory Groupi äriarendusdirektor Ann Hiiemaa rääkis, et tööandja brändingu puhul on alati usutavam, kui töötajad räägivad ise enda kogemustest ettevõttes. Sealjuures on aga oluline, et töötajad oleksid päriselt töökeskkonnaga rahul.
Eksperdi sõnul tasub töötajaid brändingusse kaasata vaid juhul, kui töötajad on rahul.
Foto: Andras Kralla
Hiiemaa rääkis, kuidas teha edukat tööandja brändingut ja kuidas talente ligi tõmmata. Sealjuures tõi ta välja, millised võtted erinevates valdkondades töötavad ja mida uue põlvkonna töötajad praegu tööandjalt ootavad.
Nestel on Eesti turul pikk ajalugu, mis ulatub aastasse 1989. Uue Neste Express kontseptsiooniga, mida Neste tutvustas avalikkusele 1. septembril, muutus tankimine kõigis 61 Eesti Neste Express tanklas lihtsaks, mugavaks ja kiireks.