Nõustamisettevõtte Meta Advisory Groupi äriarendusdirektor Ann Hiiemaa rääkis, et tööandja brändingu puhul on alati usutavam, kui töötajad räägivad ise enda kogemustest ettevõttes. Sealjuures on aga oluline, et töötajad oleksid päriselt töökeskkonnaga rahul.

- Eksperdi sõnul tasub töötajaid brändingusse kaasata vaid juhul, kui töötajad on rahul. Foto: Andras Kralla
Hiiemaa rääkis, kuidas teha edukat tööandja brändingut ja kuidas talente ligi tõmmata. Sealjuures tõi ta välja, millised võtted erinevates valdkondades töötavad ja mida uue põlvkonna töötajad praegu tööandjalt ootavad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.