Ekspert tööandja brändingust: ära tee kampaaniat, mida oma töötaja ei usu
Nõustamisettevõtte Meta Advisory Groupi äriarendusdirektor Ann Hiiemaa rääkis, et tööandja brändingu puhul on alati usutavam, kui töötajad räägivad ise enda kogemustest ettevõttes. Sealjuures on aga oluline, et töötajad oleksid päriselt töökeskkonnaga rahul.
Eksperdi sõnul tasub töötajaid brändingusse kaasata vaid juhul, kui töötajad on rahul.
Foto: Andras Kralla
Hiiemaa rääkis, kuidas teha edukat tööandja brändingut ja kuidas talente ligi tõmmata. Sealjuures tõi ta välja, millised võtted erinevates valdkondades töötavad ja mida uue põlvkonna töötajad praegu tööandjalt ootavad.
Eestis visatakse ära 51% katkistest töörõivastest, millest 30% jõuab prügilatesse, paljastab Norstati uuring. Lindström aga parandab ja digitaliseerib töörõivaid, vähendades jäätmete hulka ja suurendades tööstuste efektiivsust.