• OMX Baltic−0,65%301,54
  • OMX Riga−0,11%889,29
  • OMX Tallinn−0,64%2 057,52
  • OMX Vilnius0,06%1 194,91
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,46%8 891,05
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • OMX Baltic−0,65%301,54
  • OMX Riga−0,11%889,29
  • OMX Tallinn−0,64%2 057,52
  • OMX Vilnius0,06%1 194,91
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,46%8 891,05
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • 12.04.22, 08:25

Konkurentsiameti juht: Eesti seaduses on auk, tahame seda muuta

Hiljutise kinoturu tehingu taustal märkis konkurentsiameti juht Märt Ots, et Eesti seadusandluses on auk, mida tuleb muuta.
Konkurentsiameti juht Märt Ots.
  • Konkurentsiameti juht Märt Ots.
  • Foto: Andras Kralla
Eelmisel nädalal selgus, et Coca-Cola Plaza kino läheb Margus Linnamäe suurosalusega ettevõtte kätte, mis juba kontrollib Apollo kinoketti.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 11.04.22, 15:33
Kongorentsi ei ole. Ega tulegi enam. Vist*
Kinomonopoli teke näitab, et Eesti turumajanduse alustalad mädanevad, ja mis veel hullem, see ei paista kuigivõrd häirivat seaduseandjaid ega ka ametnikke, kes peaksid lärmi lööma, kui seadus neil sisuliselt oma ülesannet täita ei võimalda, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Uudised
  • 08.04.22, 13:33
Coca-Cola Plaza liikus Linnamäe firmale. Eksomanik: "Väga raske südamega tehtud tehing"
Lisatud konkurentsiameti kommentaar
Margus Linnamäe suurosalusega MM Grupp ostis Tallinna südalinnas asuva Coca-Cola Plaza kino, mille eksomanik Kristjan Kongo tunnistas, et tehing sai tehtud väga raske südamega.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele