Aasta turundustegu: Soome bänd pani Eesti laulu sisse
Soome bänd Teflon Brothers tegi kaveri laulust Eesti ("On My Mind"), mida tegelikult rahastas n-ö salaja Visit Estonia. See pälvis aga avaliku sektori turundusteo auhinna.
Aasta turundustegu 2022 avaliku sektori võitja Visit Estonia x Teflon Brothersi kampaania tiim. Visit Estonia meediajuht Kadri Gröön vasakult teine. Foto: Raul Mee
Kuidas selline idee tekkis ja kuidas mõõta laulu turunduslikku mõju, sellest rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Visit Estonia meediajuhi Kadri Gröön.
Kui sotsiaalmeediaplatvorm TikTok peaks sattuma laiemalt keelu alla, siis oskaks seal oma tuntuse saavutanud Nopri talu juba jätkata uuel platvormil, märkis Nopri talu noorperemees Karl Niilo.
Helsingi ja Uusimaa ravipiirkonna (HUS) uues ja kallis Siltasairaala haigla ortopeedia osakonnas on kujunenud nii raske olukord, et kõik plaanilised operatsioonid on ära jäetud. Peamine põhjus on õdede puudus.
2020. aasta veebruaris alustanud Trigon Dividendifondi esimese viie aasta tootluseks on 105,9%. Õpetlik näide sellest, kuidas tänu aktiivsele fondijuhtimisele on võimalik oma vara stabiilselt ja jõudsalt kasvatada.