Eesti tarbija ostujõud jääb vähenema niikauaks, kuni inflatsioon taandub rohkem ja palgatõus aitab seda kompenseerida, ütles Coop Eesti juht Rainer Rohtla.
Rohtla rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, et Coopi poodide tarbijakäitumisest on näha kampaaniasiltidega ja soodsamate toodete suuremat menu. Samuti ostetakse varasemast väiksemaid pakendeid, märkis ta.
Eesti kolm suuremat jaeketti kaotasid eelmisel aasta jooksul turuosa kõige enam, kaks jaeketti vahetasid kohad ja Prisma kukkus priskesse kahjumisse, saab järeldada majandusaasta aruannetest.
Enamik ettevõtteid väidab, et nad on usaldusväärsed. Aga kes seda kinnitab? Alates 2025. aastast ei pea selle eest muretsema ainult ettevõte ise – nüüd kinnitab seda ka Äripäev.