Sära silmis tööle minekust veel olulisem on õhtuni seda sära säilitada ning selle säraga ka koju minna, räägivad saates “Minu karjäär” Nordea Eesti finantsjuht Aveli Siivelt ning Management Partner Jaanus Läti. Mis aga on see miski, mis skandinaavialiku töökultuuri puhul töötajaid lausa nii võlub, et ühele ettevõttele lausa aastakümneid oma elust pühendatakse?

- Nordea Eesti finantsjuht Aveli Siivelt ning Management Partner Jaanus Läti tõdevad, et skanvinaavialik töökultuur ja võimalus ettevõtte siseselt liikuda on vaid mõned Nordeas töötamise eelised.
- Foto: Sigrid Hiis
“Kogu asja võlu ehk seisnebki selles, et töö ja eraelu vaheline tasakaal on paremini paigas ning tunnetatakse ära, et töö peaks olema meeldiv osa elust, mitte tüütu kohustus,” jagab Siivelt skandinaavialiku töökultuuri eeliseid. “Tean üht Rootsi härrasmeest, kes oli Nordeas töötanud 41 aastat ning kui ta pensionile läks rõhutas ta just, et teda hoidis ettevõttes pidev muutumine: muutus nii tema roll Nordeas kui ka ettevõte ise ja seeläbi ei tekkinud kunagi igavust ega soovi töökohta vahetada,” muljetab Siivelt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jaemüügis loob füüsiline ruum sageli aluse kogu kliendikogemusele. See mõjutab seda, kuidas inimesed poes liiguvad, kui kaua nad seal viibivad ja kui palju nad ka kulutavad. Ettevõtete jaoks on sisekujundus rohkem kui lihtsalt esteetika – see aitab kaasa ärieesmärkide saavutamisele. IKEA sisekujundusekspert jagab praktilisi näpunäiteid, kuidas läbimõeldud ruumilahendused parandavad poe funktsionaalsust ja klientide ostukogemust. Üheks hiljutiseks näiteks on Tallinna butiigi „Signature Tailoring“ sisekujundus.