Artikkel
Kuidas leida parimad firmakingitused
  • Millest alustada reklaamkingituste valimist?

    Reklaamtooted jõulukingituseks kolleegideleFoto: Logotrade

    Asudes valima reklaamkingitusi on esmatähtis kohe alguses põhjalikult analüüsida, kellele saab olema kingitus suunatud, milline on kingituse sihtrühm. Järgmise sammuna tuleb keskenduda tootele endale ja esitada küsimus: kas see ikka esindab meie firmat? Kas see reklaamtoode väljendab meie ettevõtte väärtusi?

    Olen alati rõhutanud, et kõige parem firmakingitus on selline, et eemaldades sellelt logo või slogani, on ikka täiest arusaadav, millise ettevõtte reklaamkingitusega tegu on.
    Kui soovite leida parimad lahendused, siis nõuab reklaamkingituste valimine süvitsiminekut ja põhjalikku eeltööd. Tuleb hästi läbi mõelda, mis üldse ajendab teid reklaamkingitust tegema. Olen varem kirjutanud, et kinkimise peamine eesmärk on hoida suhteid ja sõlmida pikaaegseid sidemeid kingisaaja ja kinkija vahel. Esmane põhjus reklaamkingituste tegemisel on kinkija soov avaldada kingisaajale mõju: tunnustada, väljendada tänu, pidada meeles, väärtustada, tõmmata tähelepanu.
    On oluline küsida oma meeskonnalt ja klientidelt tagasisidet, uurida välja, milliseid kingitusi soovitakse saada ja milliseid kinkida. Kindlasti tuleks üle vaadata, milliseid tooteid olete varem kinkinud, et kinkija ei satuks piinlikku olukorda kingisaaja ees, kui tulete välja täpselt samasuguse või väga sarnase reklaamkingitusega. Tähtis on ka õppida kingisaajat tundma, jälgida tema käitumist ja uurida suhtumisi, et teada saada, millised kingitused kõnetavad just seda inimest, millised kingitused tekitavad temas äratundmisrõõmu. Rahulolev kingiomanik jagab sageli oma emotsioone kas kohe sotsiaalmeedias või räägib hiljem sõpradele ja tuttavatele. Firmakingitustega soovime me üldjuhul ju mõjutada kingisaaja käitumist ja tugevdada ettevõtte-kingisaaja vahelisi suhteid. Seega oleks reklaamkingituste valimisel soovitatav lähtuda järgnevatest märksõnadest: personaalsus, praktilisus, uudsus, ainulaadsus, loodussõbralikkus ja kvaliteet.
    Oluline on teada ka mida teevad teised firmad? Sellise info saab küsitledes lähikondseid või tuttavaid või siis lihtsalt guugeldada. Antud ajahetkel trendikaid reklaamkingitusi on mõistlik otsida sotsiaalmeedia kanalitest. Hoidke kindlasti silm peal, mida teevad teie kliendid, koostööpartnerid ja konkurendid sotsiaalmeedias! Ning küsige endalt: kuidas meie saaksime eristuda või siis: kuidas oleks meil võimalik teha sedasama, ainult et paremini? Milliseid reklaamtooteid valida? Küsige endalt: kellele reklaamkingitus on mõeldud ja millal ning kuidas me selle üle anname? Kui aga tegemist on väliskülalistele suunatud ärikingitustega, siis tuleb kindlasti arvestada kultuuriliste eripäradega. Ise välisriiki külastades peab silmas pidama, et kingitus ei saa olla suuremõõtmeline, pigem ikka väike, kuid seda enam hinnaline. Väga tähtis on ka kinkepakend. Suurimaks väljakutseks ongi sageli terviklikkuse loomine. Ideaalne firmakingitus on varustatud õige sõnumiga ja pakitud sobilikku kinkekarpi või kinkepakendisse.
    Lühidalt öeldes on oluline, et teie ettevõtte reklaamkingitused oleksid praktilised, ihaldusväärsed ja tahetud. Kui soovite pakkuda oma klientidele tõeliselt häid reklaamtooteid, mõtelge sihtrühmale, kes need tooted saab ja kas nad tegelikult neid üldse vajavad. Kui oskate neile küsimustele vastata, siis leiate tõenäoliselt oma ettevõttele ka sobiva reklaamtoote.
    Esmase kontakti loomiseks mõeldud reklaamkingitused on väga tähtsad, sest nende kaudu saab tulevane klient teie ettevõttest esmamulje. Seega peaks kingitav ese olema selline, mis jätab kliendi mällu sügava jälje. Kuid enne esmase kontakti jaoks kindla toote väljavalimist tuletage meelde, et selle toote peamine eesmärk on teie brändi promomine. Mistõttu peaks see olema midagi sellist, mis võimaldaks teie logo või firmat kerge vaevaga reklaamida.
    Inimestel tekib reklaamkingitustega emotsionaalne side ja ettevõtted lõikavad sellelt kasu. Kõigil ettevõtetel peaks olema päris oma unikaalne reklaamtoode. Pole vahet, kas kasutate reklaamkingitust esmamulje loomiseks või olemasolevate klientide tänamiseks, igal firmal on vaja tooteid, mis nende sihtgrupi õnnelikuks teeks.
Sirje Potisepp: peaminister, tubli! Aga julgeolek on laiem mõiste
Kõige rohkem ootan uuelt valitsuselt pikaajaliste eesmärkidega strateegilist tööstuspoliitika kujundamist, kirjutab toiduliidu juht Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kõige rohkem ootan uuelt valitsuselt pikaajaliste eesmärkidega strateegilist tööstuspoliitika kujundamist, kirjutab toiduliidu juht Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tootjahinnad kahanesid kuuga pisut
Tööstusettevõtete küsitud hinnad on nii sise- kui välisturgudel püsinud ühetaolisel tasemel juba kaheksa kuud, ka impordihinnad on langenud, selgub statistikaameti andmetest.
Tööstusettevõtete küsitud hinnad on nii sise- kui välisturgudel püsinud ühetaolisel tasemel juba kaheksa kuud, ka impordihinnad on langenud, selgub statistikaameti andmetest.
Pangamurede laabumine tõi USA börsidele kergenduse
USA peamised aktsiaindeksid liikusid täna pärast nädalavahetuse Credit Suisse'i ülevõtuteadet kergendatult ülespoole.
USA peamised aktsiaindeksid liikusid täna pärast nädalavahetuse Credit Suisse'i ülevõtuteadet kergendatult ülespoole.
Reaalajas börsiinfo
See, mis on kohalikule turistile tavapärane, paneb välismaalase rahakotiraudu avama
Kuigi loodust on eestlaste ümber igapäevaselt väga palju, on kohalike huvi oma looduses pakutavate turismiteenuste vastu üha kahanev, rääkis Nature Tours Estonia matkajuht Kristina Traks saates „Turismitund“.
Kuigi loodust on eestlaste ümber igapäevaselt väga palju, on kohalike huvi oma looduses pakutavate turismiteenuste vastu üha kahanev, rääkis Nature Tours Estonia matkajuht Kristina Traks saates „Turismitund“.
Emotsionaalne esinemine Gaselli Kongressil: et maal äri ajada, pead olema lihtsalt hea inimene
Ääremaal ettevõtjana tegutsedes on kõige olulisem, et juht oleks hea inimene, ütles Võrumaal Metsavenna Turismitalu asutanud Meelis Mõttus, nõustudes juhtimispsühholoog Mare Porkiga.
Ääremaal ettevõtjana tegutsedes on kõige olulisem, et juht oleks hea inimene, ütles Võrumaal Metsavenna Turismitalu asutanud Meelis Mõttus, nõustudes juhtimispsühholoog Mare Porkiga.
Otse Ukrainast: Eesti firma liigutas tüki tootmist Kiievi lähedale "Tulime siia ikkagi äri tegema."
Tartu saunakerisetootja HUUM viib pea kolmandiku tootmisest sõjas olevasse Ukrainasse. Ettevõtte juhi Siim Nellise sõnul aitab ukrainlasi kõige rohkem see, kui neil on tööd.
Tartu saunakerisetootja HUUM viib pea kolmandiku tootmisest sõjas olevasse Ukrainasse. Ettevõtte juhi Siim Nellise sõnul aitab ukrainlasi kõige rohkem see, kui neil on tööd.
Raadiohommikus: näpunäited, kuidas võita investori süda (ja raha)
Äripäeva raadio teisipäevane hommik toob kuulajateni nõuandeid, kuidas pääseda ligi investori rahakotile, aga ka Eesti šokolaadimeistri edusammud Aasias ja Venemaa-Hiina suhete viimase seisu.
Äripäeva raadio teisipäevane hommik toob kuulajateni nõuandeid, kuidas pääseda ligi investori rahakotile, aga ka Eesti šokolaadimeistri edusammud Aasias ja Venemaa-Hiina suhete viimase seisu.
Nädala lood. Krüptoidu vangerdas luksuskinnisvaraga, pangapaanika ning uus firma tahab börsile
Äripäeva lugejad huvitusid sel nädalal enim euriborist, pangapaanikast ning kinnisvaraga vangerdanud krüptoidust Change.
Äripäeva lugejad huvitusid sel nädalal enim euriborist, pangapaanikast ning kinnisvaraga vangerdanud krüptoidust Change.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.