Sel aastal vajab raudtee remont investeeringuid 371 miljonit ja veeremid 530 miljonit krooni. ERi finantsdirektori Peeter Põlluveeri sõnul kulub kaubavedudest teenitav kasum reisijateveo ristsubsideerimiseks. Riigieelarvest eraldati aga tänavusteks investeeringuteks 21 mln krooni, millest 10 mln on mõeldud Riisipere--Haapsalu raudteelõigu remondiks. Põlluveeri väitel vajab sellel liinil remonti 43 km raudteed. Eraldatud raha eest saab aga remontida ainult 2,5 km, kuna ühe kilomeetri remont maksab ligi neli miljonit krooni. Põlluveeri sõnade kohaselt võib aasta lõpuks kilomeetri remondihind tõusta kuue mln kroonini. Seejärel loodetakse hindade stabiliseerumist.
Eesti Raudtee põhiliinidel Tallinn--Narva ja Tapa--Tartu ei saa ER Põlluveeri sõnutsi lasta korduda mullu tekkinud olukorral, kus lagunes ära Narva jaama peatee. «Meil tuleb kuskilt mujalt kokku hoida,» rääkis ta.
Rongiliikluse vähendamisest tuleneva bussiliikluse tihendamise kavu töötatakse alles välja. Selleks otstarbeks tuleb vajalikke dotatsioonisummasid alles otsida.
Teede- ja sideministeeriumi asekantsleri Väino Soonikese sõnul on seni eraldatud ainult 399 000 krooni Riisipere--Haapsalu vahelise reisiliikluse korraldamiseks. Uutest rongiliikluse piirangutest tulenevaid ettepanekuid ei ole peale Harju maakonna teised veel esitanud.
Harju maakonna arenguosakonna peaspetsialisti Kaljo Saartsi sõnul on ministeeriumilt bussiliikluse täiendavaks dotatsiooniks küsitud 0,8--1,1 miljonit krooni. Soonikese sõnade kohaselt on taotletud summa liiga suur.