Eesti ettevõtja töötab pingeliselt. Teenitud raha eest tahab ta lubada endale mugavat ja huvitavat puhkust. «Teenin tööga raha, et seda puhates kulutada,» võiks olla ettevõtja moto.
Ettevõtja vajab enese füüsilist pingutamist maandamaks stressi ja vältimaks ülepingutusest tekkivat infarktiohtu. Ent tema spordisaali meelitamiseks tuleb pakkuda mugavat ja hubast keskkonda ning kompleksset teenindamist.
Ettevõtja peab pääsema autoga halli ukse ette ja leidma parklas koha oma sõiduriistale. Ta ei hakka, spordikott käes, jalutama lähimast valvega parklast spordirajatiseni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõtja tahab pärast enese pingutamist nautida sooja sauna, kus oleks võimalik mängukaaslasega saunajuttu puhuda. Jõudehetke soovib ta veeta hubases kohvikus mugavalt istudes ja äripartneriga plaane arutades.
Ettevõtja arvestab neid tingimusi, kui valib rahmeldamise kohta. Ent pidevalt firma arengule mõtleva ettevõtja loov vaim vajab ka uusi võimalusi enese liigutamiseks. Ta on väsinud jõusaalis lihaste punnitamisest ning tüdinud rahvusmängust korvpallist. Seetõttu haarab ettevõtja õhinaga kinni uudsena tunduvast skuutriga kihutamisest või golfist. Teda huvitab ka tenniseväljak, kus äripartnerile ära teha saab.
Ettevõtja spordisaali meelitamiseks on vaja pakkuda talle huvitavat tegevust. Näiteks nädalavahetusel avatav Tallinna spordihall arvestab tõsiselt konkurentsiga. «Uue ideena pakume välja golfilöökide harjutamise ja saalibändi mängimise võimaluse,» meelitab halli direktor Jüri Dorbek ettevõtjat saali lisaks harjumuspärase korvpalli ja tennise pakkumisele.
Spordirajatised peavad üheaegselt teenima sportlaste huve ja leidma vahendid enese majandamiseks. Loovat vaimu teile, sportimisteenuse pakkujad, ettevõtja saali meelitamisel.