• OMX Baltic−0,11%308,48
  • OMX Riga0,13%870,85
  • OMX Tallinn0,01%2 049,8
  • OMX Vilnius−0,22%1 210,41
  • S&P 500−0,39%5 940,46
  • DOW 30−0,27%42 677,24
  • Nasdaq −0,38%19 142,72
  • FTSE 1000,94%8 781,12
  • Nikkei 225−0,25%37 435,59
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,34
  • OMX Baltic−0,11%308,48
  • OMX Riga0,13%870,85
  • OMX Tallinn0,01%2 049,8
  • OMX Vilnius−0,22%1 210,41
  • S&P 500−0,39%5 940,46
  • DOW 30−0,27%42 677,24
  • Nasdaq −0,38%19 142,72
  • FTSE 1000,94%8 781,12
  • Nikkei 225−0,25%37 435,59
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,34
  • 09.02.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Airi reklaamitrikid

Estonian Airi reklaamile on märgitud, et kuni 25. veebruarini on võimalik osta Kopenhaageni, Frankfurdi, Londoni ja Stockholmi liinidel kaks edasi-tagasi piletit ühe hinnaga. Reklaamis pole aga märgitud, et tegelikult kehtib soodustus vaid juhul, kui reisi sisse jääb laupäeva öö vastu pühapäeva.
Lisaks sisaldab mõlema soodustingimustega lendava reisija piletihind lennujaamamaksu, mis on eri riikides 50--360 krooni kahele inimesele.
Reisibüroo Estravel reisikonsultant ütles, et nende büroosse on pöördunud mitmed segadusse aetud inimesed. «Kuigi kuskil pole öeldud, et sellised lisatingimused peavad olema reklaamis märgitud, tekitab Estonian Airi reklaam palju segadust,» ütles ta. «Paljud inimesed teevad oma otsuse sõita lennukiga just selle reklaami mõjul ning saavad alles pileteid broneerides teada, et tegelikult polegi asi nii lihtne.»
«Kuulsin raadiost Estonian Airi pakkumust, mis tundus väga soodne,» rääkis üks anonüümseks jääda soovinud ärimees. «Tellisin piletid reisibüroo kaudu ära, kuid õhtul helistati mulle sealt ja teatati, et nimetatud soodustus kehtib vaid siis, kui reisi sisse jääb öö vastu pühapäeva,» ütles ta.
Kopenhaagenisse sõita kavatsenud mees esitas lennufirmale kaebuse. «Mulle vastati, et seda infot ei peagi reklaamis kirjas olema ja isegi Finnair tegevat samasugust kampaaniat,» rääkis ta.
«Maailmas kehtib kõikide soodushindade puhul, välja arvatud äriklass, nn pühapäeva reegel, mida enamalt jaolt reklaamides ei toonitata,» selgitas Estonian Airi müügijuht Bruno Lill. «Kui me oleksime pannud kogu info reklaami, oleks kaotanud selle üldmulje. Selleks on reklaami all ära märgitud telefoninumbrid, kust klient saab lähemat teavet sooduspakkumuse kohta.»
Lill lisas, et 25. veebruarini kehtiv sooduspakkumus Estonian Airi reisidel on mõeldud eelkõige neile, kes soovivad minna nädalalõpureisile. «Me ei ole oma reklaamis kliendile valetanud,» väitis müügijuht.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele