• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Homme arutab Tööstuspank liitumist

    Ninnase sõnul on Hoiupangaga liitumise tõenäosus 90 protsenti. Ta lisas, et osa aktsionäre ei viibinud möödunud nädalal Tallinnas ning nad saavad öelda oma arvamuse sel nädalal.
    Tööstuspanga nõukogu otsusele järgneb kahe panga nõukogu liitumisleping.
    Ninnas märkis, et ühinemise põhjused on Hoiupanga lai kontorite võrk, paremad arvutisüsteemid ja arenenum tehnoloogiline tase.
    «Oleme juba pikka aega otsinud võimalust kellegagi ühineda,» sõnas Ninnas. «Loodame, et Eesti Merelaevandus saab edaspidi asju ajada Eesti pangaga, varem pidime Inglismaalt laenu saamiseks laevu Küprosel hoidma.»
    Eesti Merelaevandusele kuulub 5,97 protsenti Tööstuspanga 35,2 miljoni kroonisest aktsiakapitalist. Toivo Ninnas on Eesti Merelaevanduse peadirektor.
    Ninnas ütles, et väikese panga näitajad ei võimalda headele majandustulemustele vaatamata suuremahulist krediiti väljastada. Pank ei või üle 20 protsendi panga omakapitalist ühele ettevõttele laenu väljastada.
    «Me saame Hoiupanga aktsiad vastu ning Tööstuspanga aktsiad kaotavad kehtivuse,» ütles Ninnas. Tööstuspanga aktsionäride saadav Hoiupanga aktsiate arv on pankade omavaheline kokkulepe, lisas ta.
    Juhul kui Tööstuspanga aktsionärid saavad aktsiate vastu samavõrra suure arvu Hoiupanga aktsiad, moodustab Hoiupanga aktsiakapital pärast Tööstuspanga liitumist 168,2 miljonit krooni.
    Liitumise korral ületab uue panga bilansimaht 3,3 miljardi krooni piiri. BNS
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Nestor: kütuseaktsiisi tõusu edasilükkamine ei teeni ühiskonna huve
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Brenti toornafta tõusis kolme aasta tippu
Nafta hinnad tõusid reedel juba neljandat päeva järjest ning Brenti toornafta on jõudnud kolme aasta tippudeni. Investorid on keskendunud kitsale pakkumisele ning turuosaliste tugevale riskijanule ning lootusele, et pandeemiast tullakse edukalt välja, vahendab Reuters.
Nafta hinnad tõusid reedel juba neljandat päeva järjest ning Brenti toornafta on jõudnud kolme aasta tippudeni. Investorid on keskendunud kitsale pakkumisele ning turuosaliste tugevale riskijanule ning lootusele, et pandeemiast tullakse edukalt välja, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Estraveli omanik: eelmine kriis oli võrreldes praegusega lasteaed
Eesti suurima reisibüroo Estraveli omanik Aivo Takis rääkis Äriplaan 2022 konverentsil, et kui eelmise kriisi ajal kukkus nende käive 20 protsenti, siis koroonakriisiga kukkus nende käive 70 protsenti. “Eelmine kriis oli kui lasteaed, kuid toona tundus see kohutavalt suur kukkumine,” rääkis ta.
Eesti suurima reisibüroo Estraveli omanik Aivo Takis rääkis Äriplaan 2022 konverentsil, et kui eelmise kriisi ajal kukkus nende käive 20 protsenti, siis koroonakriisiga kukkus nende käive 70 protsenti. “Eelmine kriis oli kui lasteaed, kuid toona tundus see kohutavalt suur kukkumine,” rääkis ta.