Miljard imelapse eest. Esimest korda, teist korda, müüdud!
Euroopas pole jalgpalliklubi, kes lõppenud EMi kõlavaima nime Lamine Yamali eest miljardi lauale laoks. Kuid ostja võib siiski olemas olla ja sellel võib olla juba tunduvalt laiem mõju, kirjutab jalgpalliajakirjanik Andres Must Äripäeva essees.
Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas. Foto: ZUMA Press/Scanpix
2017. aasta 3. august on tänasest päevast mõõdetuna juba piisavalt kaugel, et hakata selles ära tundma päeva, millel on suutlikkust hõivata mitmetähenduslik ja edasisteks aruteludeks atraktiivne positsioon jalgpalliajaloos. Üks sellistest mõttevahetustest võiks alata väitega, et tegemist on päevaga, mis fikseeris Euroopa jalgpallimaastikul kollektiivse kujutlusvõime pankroti.
Kui eelmisel kümnendil liikus Araabiast raha Euroopa jalgpalli, siis nüüd transporditakse Euroopa jalgpall ühes tükis Araabiasse, kirjutab jalgpalliajakirjanik Andres Must Äripäeva essees.
Jalgpallifännid ei suuda oma rõõmu koduseinte vahel hoida ja tundub, et Euroopa meistrivõistlused on baaridele sama kasulikud kui palav päev jäätisemüüjatele.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, kus e-poed mängivad olulist rolli. “E-kaubanduse Liidu andmetel kasvas e-kaubandus ainuüksi eelmisel aastal 20%, moodustades kogu kaubandusest veerandi,” rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth.