Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uuest liikluskindlustuse seadusest kujuneb tüliõun

    Riigikogu liige Mati Meos tegi näiteks ettepaneku jätta liikluskindlustuse seaduse § 4 lõikest 3 välja osa, mille järgi kindlustusselts ei ole kohustatud korvama kahju, mis ei tekkinud sõiduki liikumise või paiknemise tagajärjel, vaid eelnevalt eraldunud osade, koorma või muude esemete liikumise või paiknemise tagajärjel.
    Salva Kindlustuse juhatuse aseesimees Toivo Voit märkis, et selle punkti väljajätmine seadusest oleks täiesti väär. «Siis on lõputult oodata kahjutaotlusi põhjendusega, et kahju taotleja sõitis kraavi, kuna keegi oli koormast maha poetanud mõne tellise,» rääkis Voit.
    Voidi hinnangul soodustab selle punkti seadusest väljajätmine kindlustuspettusi, mida avastada ja tõendada on praktiliselt võimatu. Kindlustusseltside juhtide hinnangul moodustavad kindlustuspettused umbes kümnendiku kõigist kindlustusjuhtumitest.
    Salva Kindlustuse arendusdirektori Raivo Linnase sõnade kohaselt tegi Salva eelnõu kohta omalt poolt ligi 15 ettepanekut ja märkust. Omapoolseid parandusettepanekuid esitas enamik liikluskindlustusega tegelevast 11 kindlustusseltsist.
    Rahandusministeeriumi juriidilise osakonna juhataja Alar Urmi sõnul on liikluskindlustustuse seadus jäänud ajale jalgu ja aasta lõpuks tuleb kirjutada nii või naa uus seadus. Omapoolse variandi uuest seadusest koostab kindlustusseltside liit.
    Riigikogus oleva liikluskindlustuse seaduse muutmise seadusega kavatseb riigikogu muuta liikluskindlustuse baastariifi, mis täna on keskmise võimsusklassiga (60--85 kW) sõiduautode puhul 115 krooni.
    Eesti on maailmas ainuke riik, kus seadusega on määratud liikluskindlustuse tariifi ülempiir. Mujal maailmas on liikluskindlustuse tariifid reguleeritud miinimumtariifiga, et kindlustusseltsid ei müüks konkurentsi tõttu liikluskindlustust alla omahinna.
    Eksmajandusminister Liina Tõnisson väitis praegu kehtiva seaduse jõustumise ajal, et riigikogu võib vajadusel liikluskindlustuse seadust muuta iga aasta. Kindlustusseltside juhtide kinnitusel venib vaid piirkondlike koefitsientide muutmine tähtaegadest pool aastat pikemaks.
    Eestis on liikluskindlustus kohustusliku kindlustusliigina kõige suurema turuosaga kindlustusliik, tänavu esimesel neljal kuul moodustas liikluskindlustus 44% kogu kahjukindlustusturust.
  • Hetkel kuum
Teadlasest poliitik: Bolt las lobistab – õigesti teeb!
Ettevõtete konkreetsete ettepanekutega lobitöö on tugeva demokraatliku kodanikuühiskonna tunnus, mis viib mõistliku kompromissini – Bolti tegevust tuleb seega kiita, kirjutab kliimateadlane Annela Anger-Kraavi (Parempoolsed).
Ettevõtete konkreetsete ettepanekutega lobitöö on tugeva demokraatliku kodanikuühiskonna tunnus, mis viib mõistliku kompromissini – Bolti tegevust tuleb seega kiita, kirjutab kliimateadlane Annela Anger-Kraavi (Parempoolsed).
Tehisintellekti edu vedas ka Nasdaq indeksi rekordtasemele
Tehnoloogiarohke Nasdaq liitindeks saavutas teisipäeval rekordtaseme, ületades esimest korda 17 000 piiri. Selleni viis tehisintellekti edust kantud Nvidia, mis jõudis samuti rekordilise hinnani ehk 1140 dollarini aktsia kohta, vahendas Yahoo Finance.
Tehnoloogiarohke Nasdaq liitindeks saavutas teisipäeval rekordtaseme, ületades esimest korda 17 000 piiri. Selleni viis tehisintellekti edust kantud Nvidia, mis jõudis samuti rekordilise hinnani ehk 1140 dollarini aktsia kohta, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Ühest Eesti kalleimast festivalist lõikavad kasu ka väikeettevõtjad
Suviste suurüritustega kaasnevatest rahvamassidest kasu lõikamiseks ei pea olema suurtootja, masstoitlustaja või hotelliomanik, rääkisid ürituskorraldajad saates „Turismitund“.
Suviste suurüritustega kaasnevatest rahvamassidest kasu lõikamiseks ei pea olema suurtootja, masstoitlustaja või hotelliomanik, rääkisid ürituskorraldajad saates „Turismitund“.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
PRIA tüürib kontrolliorganist rohkem nõustavaks ettevõtteks
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Karl-Eduard Salumäe: autode keeduvorstiindeks näitab, et inimestel on kitsas käes
Pilguheit autode rehvidele annab tunnistust sellest, et inimeste rahakottides on surve sees, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Pilguheit autode rehvidele annab tunnistust sellest, et inimeste rahakottides on surve sees, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Soome relvafirma lükkab laienenud tehase täistuuril käima
Soome ja Rootsi kaitseväe tellimus paneb Sako relvatehase täismahus tööle ja hakkab juba tulemustes välja paistma, kirjutab Kauppalehti.
Soome ja Rootsi kaitseväe tellimus paneb Sako relvatehase täismahus tööle ja hakkab juba tulemustes välja paistma, kirjutab Kauppalehti.
FT: Varuosad reisipagasis: kuidas smugeldamine Vene reisilennukeid õhus hoiab
Reisilennukite varuosade import on Venemaal sanktsioonide mõjul kokku kuivanud, lennufirmad on leidnud aga uusi viise, kuidas komponente üle piiri toimetada.
Reisilennukite varuosade import on Venemaal sanktsioonide mõjul kokku kuivanud, lennufirmad on leidnud aga uusi viise, kuidas komponente üle piiri toimetada.