Suures plaanis mängib ekspedeerija valikul hind. Samuti peab jälgima, et oleks garantii kauba kohale jõudmiseks. Selleks peab ekspedeerija omama vedaja vastutuse kindlustust. Kohalikud kliendid ei pane sellele veel eriti rõhku, kuid lääne firmad vaatavad kõigepealt just selle tingimuse täitmist. Kui kaubaga midagi juhtub ja tegemist on väikese ekspedeerimisfirmaga, kellel puudub vastav kindlustus, võibki klient oma kauba väärtusest ilma jääda.
Uurida tuleb ka tausta. Näiteks vaadata krediidiinfost, millised on ettevõtte majandusnäitajad ja kas tal on võlgu. Seda saab kindlasti teada ka Eesti ekspedeerijate assotsiatsioonist ning ka ajakiri Transport ja Teed avaldab teatud infot. Kui firmale satub vedajatele võlgu olev ekspedeerija, võivad vedajad keelduda ja pidurdada tema poolt edasi toimetatavate kaupade vedu. Taoline ekspedeerijate mõjutamine läbi kolmandate isikute pole vist juriidiliselt õige, kuid niimoodi autovedajad teevad.
Jälgida tuleb ka seda, missugune koostööpartnerite võrk on firmal. See on kvaliteetse teeninduse eelduseks. Võib olla kindel, et kaup viiakse kohale ükskõik kuhu.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.