• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 14.06.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mootorreisid tahab Rootsi-reisijat omale võita

Mootorreiside tegevdirektor Hugo Osula ütles, et rahvusvahelist regulaarliini Rootsi ja Eesti vahel on firma taotlenud juba tükk aega. Loa bussiliini avamiseks Göteborgi sai firma mai alguses Rootsi teedeministeeriumilt ning Eesti teede- ja sideministeeriumilt.
Osula sõnul on Mootorreiside piletihinnad kolm korda madalamad kui Rootsi siseliinidel ja raudteel. See loob head eeldused, et klient kasutaks just nende firma bussi. Lisaks kord nädalas Göteborgi sõitma hakkavale bussile on Mootorreisidel käigus ka regulaarliin Kopenhaagenisse ning sellelgi liinil on peatus Göteborgis. See võimaldab Osula sõnul paremini arendada firma turustust.
Osula sõnul aitab Mootorreisidel uut bussiliini tööle seada firma Rootsi partner Eurolines Sweden, kelle peakorter asub Göteborgis. Bussipilet Tartust Göteborgi maksab tuhat krooni, kusjuures see hind sisaldab ka üleveo laevaga Tallinnast Stockholmi ning tekikoha laeval.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Buss mahutab Eurolines'i rahvusvaheliste regulaarbussiliinide kohta kehtestatud standardnõudmiste järgi 49 inimest.
Göteborgi ja Kopenhaageni liinidega on Mootorreisid saavutanud Osula sõnul ühe oma eesmärkidest -- katta bussiliinidega Rootsi tihedamini asustatud alad riigi kagu- ja lõunaosas.
Lisaks on Mootorreisidel käigus bussiliin Oslosse, see sõidab Uppsala kaudu, kattes sellisel viisil ka Rootsi põhjapiirkonnad.
Oslo-liin on Osula ütlusel praegu väga nõutud. Eriti tunnevad selle vastu huvi leedulased, kes suhtlevad Norraga viisavabalt. Leedu klientide meelitamiseks on Mootorreisidel Osula sõnul suur abi bussiliinist Tallinn--Vilnius. Mootorreisidel on enim liine seotud Baltimaade, Skandinaavia ja Saksamaaga.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele