Võttis aega mis võttis, aga paratamatu ei jäänud tulemata. Skandinaaviamaade Rootsi, Norra ja Taani ühine lennuhiiglane SAS on asunud välja valama oma kibestumist. SAS jäi mäletatavasti Eesti rahvusliku lennufirma Estonian Airi erastamisel alla taanlaste Maersk Airile. Fakt, mis endast kõrgel arvamusel olevale SASile kindlasti meeldida ei saanud.
SASi tegevus Estonain Airiga vägikaika vedamisel on kummaline. SAS on teatanud, et loobub Estonian Airi maapealsetest teenustest. Kas tuleb Tallinnasse SASi teenindusmeeskond lennurada lumest puhastama, kohvreid maha laadima ja bensiini tankima? Või on SASi eesmärk Tallinnasse lendamine üldse lõpetada? Mõlemad variandid tunduvad võrdselt absurdsena. Veelgi koomilisem on kuulda Estonian Airi lahkuva peadirektori Toomas Petersoni, kes erastamisel SASi toetas, suust, et uutel omanikel tuleks Estonian Air kiirelt kasumisse viia. Kuldsed sõnad, kui mõelda firma Petersoni-aegsele kahjumile.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.