• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,2%5 928,94
  • DOW 300,13%42 375,85
  • Nasdaq 0,14%19 139,44
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,87
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,2%5 928,94
  • DOW 300,13%42 375,85
  • Nasdaq 0,14%19 139,44
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,87
  • 08.07.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SAS paugutab uksi

Võttis aega mis võttis, aga paratamatu ei jäänud tulemata. Skandinaaviamaade Rootsi, Norra ja Taani ühine lennuhiiglane SAS on asunud välja valama oma kibestumist. SAS jäi mäletatavasti Eesti rahvusliku lennufirma Estonian Airi erastamisel alla taanlaste Maersk Airile. Fakt, mis endast kõrgel arvamusel olevale SASile kindlasti meeldida ei saanud.
SASi tegevus Estonain Airiga vägikaika vedamisel on kummaline. SAS on teatanud, et loobub Estonian Airi maapealsetest teenustest. Kas tuleb Tallinnasse SASi teenindusmeeskond lennurada lumest puhastama, kohvreid maha laadima ja bensiini tankima? Või on SASi eesmärk Tallinnasse lendamine üldse lõpetada? Mõlemad variandid tunduvad võrdselt absurdsena. Veelgi koomilisem on kuulda Estonian Airi lahkuva peadirektori Toomas Petersoni, kes erastamisel SASi toetas, suust, et uutel omanikel tuleks Estonian Air kiirelt kasumisse viia. Kuldsed sõnad, kui mõelda firma Petersoni-aegsele kahjumile.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele