• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,06%6 201,48
  • DOW 300,96%44 520,27
  • Nasdaq −0,63%20 240,39
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,47
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,06%6 201,48
  • DOW 300,96%44 520,27
  • Nasdaq −0,63%20 240,39
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,47
  • 19.07.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbus kahtleb Lvovi bussipakkumises

«On selgunud, et nad ei tooda uusi diiselbusse LAZ mitte uute keredega, nagu esialgu reklaamisid, vaid vana kerega,» rääkis Teemusk. Tema sõnul on ka hind muutunud. Tarbusele pakuti diiselbusse, mis kulutavad saja kilomeetri kohta vaid 20 liitrit kütust, hinnaga 350 000 krooni buss.
«Nüüd, telefonitsi suheldes, on juttu tehtud juba 600 000 kroonist,» oli Teemusk nördinud. «Lvovi meeste asjaajamine on olnud ebakorrektne. Lubasid siia tulla, kuid pole tulnud. Nad pole suutnud ei meile ega autoregistrile saata adekvaatset infot.»
Tarbus plaanib saata esindajad Peterburi, kus kasutatakse palju Lvovi busse. «Pärast seda otsustame, kas sõita Lvovi või mitte,» rääkis Teemusk. «Ehk on kasulik hoopis sõlmida bartertehing. Meil on väga häid lääne busse, võiksime paarist loobuda ja asemele saada 10--15 LAZi, mis sobivad maakonnaliine sõitma.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

ASi Liivimaa Buss juhatuse esimehe, Tartu maakonna planeerimis- ja arhitektuuriosakonna juhataja Mati Kermase sõnul on Tarbuse ja Liivimaa Bussi ühinemine lõppstaadiumis, sellekohased paberid kinnitatakse äriregistris lähema kuu jooksul. Tartu maakonnaliine teenindava Liivimaa Busssi loomisel kuulus 1,5miljonilisest aktsiakapitalist kaks kolmandikku Tarbusele ja kolmandik Tartu maavalitsusele.
«Maakonnaliinid on sügavas kahjumis,» rääkis Teemusk. «Liivimaa Bussi võlad meile ja kütusefirmale Favora ulatuvad ligi miljoni kroonini. Tarbuse ja Liivimaa Bussi ühinemine pole meile hetkel kasulik, kuid ega vaesed ja rasked ajad jää igavesti kestma. Iga normaalne ettevõte on töömahu kasvust huvitatud.»

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele