Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbus kahtleb Lvovi bussipakkumises
«On selgunud, et nad ei tooda uusi diiselbusse LAZ mitte uute keredega, nagu esialgu reklaamisid, vaid vana kerega,» rääkis Teemusk. Tema sõnul on ka hind muutunud. Tarbusele pakuti diiselbusse, mis kulutavad saja kilomeetri kohta vaid 20 liitrit kütust, hinnaga 350 000 krooni buss.
«Nüüd, telefonitsi suheldes, on juttu tehtud juba 600 000 kroonist,» oli Teemusk nördinud. «Lvovi meeste asjaajamine on olnud ebakorrektne. Lubasid siia tulla, kuid pole tulnud. Nad pole suutnud ei meile ega autoregistrile saata adekvaatset infot.»
Tarbus plaanib saata esindajad Peterburi, kus kasutatakse palju Lvovi busse. «Pärast seda otsustame, kas sõita Lvovi või mitte,» rääkis Teemusk. «Ehk on kasulik hoopis sõlmida bartertehing. Meil on väga häid lääne busse, võiksime paarist loobuda ja asemele saada 10--15 LAZi, mis sobivad maakonnaliine sõitma.»
ASi Liivimaa Buss juhatuse esimehe, Tartu maakonna planeerimis- ja arhitektuuriosakonna juhataja Mati Kermase sõnul on Tarbuse ja Liivimaa Bussi ühinemine lõppstaadiumis, sellekohased paberid kinnitatakse äriregistris lähema kuu jooksul. Tartu maakonnaliine teenindava Liivimaa Busssi loomisel kuulus 1,5miljonilisest aktsiakapitalist kaks kolmandikku Tarbusele ja kolmandik Tartu maavalitsusele.
«Maakonnaliinid on sügavas kahjumis,» rääkis Teemusk. «Liivimaa Bussi võlad meile ja kütusefirmale Favora ulatuvad ligi miljoni kroonini. Tarbuse ja Liivimaa Bussi ühinemine pole meile hetkel kasulik, kuid ega vaesed ja rasked ajad jää igavesti kestma. Iga normaalne ettevõte on töömahu kasvust huvitatud.»