25. august 1996
Jaga lugu:

Tabelile selgituseks

19. augusti Äripäeva tagakaanel ilmunud Erle Rudi artiklit «Telekanalid tulevad uue programmiga» illustreerinud tabelisse sattus toimetuse eksituse tõttu viga.

Tabelist selgus, et parimaid poliitilisi vaidlussaateid on võimalik näha Kanal 2-st, ETVs aga on neid vähe. Tegelikult, nagu selgitab kõrvalolev tabel ja 22. augustil Äripäevas ilmunud Kanal 2 esitatud kommentaar, on asjad hoopiski vastupidi. Kanal 2 pole olnud ühtegi poliitilist vaidlussaadet, ETVs aga küll.

Toimetuse pisivea tõttu on Kanal 2 löögi alla sattunud Turu-uuringute ASi töötulemuste objektiivsus. Turu-uuringute AS kinnitab oma tulemuste õigsust ja seepärast pole Äripäeval alust neid Kanal 2 kombel vaidlustada.

Vaatamata tekkinud lahkhelidele ootab Äripäev asjaosalistelt kainet suhtumist, lootes, et igaüks on võimeline hindama oma turupositsioone mitte ainult emotsioonidele tuginedes. Kõrvaloleva tabeli avaldamisega, millega ühtlasi parandame oma eksituse, loeme diskussiooni seekord lõppenuks. ÄP

Jaga lugu:
Hetkel kuum