Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Taksondust ootab ees ajakohastamine

    ASi Tulika Takso juhatuse esimehe Mati Saare ütlusel vahetavad need välja praegu käigus olevad taksotshekid. Saar rääkis, et krediitkaardi kasutusele võtmisega viib Tulika Takso miinimumini võimaluse, et mitterahalise arvelduse puhul jääks võimalus pettusteks.
    Saare sõnul läheb krediitkaardi kasutuselevõtt firmale maksma ligi pool miljonit krooni.
    Praegu saab Tulika Taksole teenuste eest tasuda VISA, Eurocardi ja Mastercardiga.
    Lisaks sõiduautodele vahetab Tulika Takso ka väikebussid. «RAF-buss ei ole selline sõiduriist, mis soliidset mainet looks,» väidab Saar ise.
    Saare sõnul peaks taksoteenus tulevikus hakkama üha enam huvi pakkuma riigi ja kohalike omavalitsuste esindajatele, sest taksoteenuse kasutamisega jäävad ära kulud, mis tuleb nendel struktuuridel teha oma masinapargi soetamisel ja käi-gushoidmisel.
    Teatavasti on osa riigiametnikke valitsuses ettevalmistatava määruse kohaselt sunnitud oma ametiautodest loobuma.
    Tänaseks on Tulika Taksol olemas kolm tütarfirmat. Eelmisel aastal asutati Pärnus taksoteenuseid pakkuv AS Tulika T.A.G., sel aastal alustas Tartus tegevust OÜ Tartu Tulika.
    Saar põhjendab osaühingu, mitte aktsiaseltsi loomist sellega, et hetkel ei pidanud firma vajalikuks suurema investeeringu tegemist Tartusse.
    Tallinnas on tütarfirma AS Tulika Rent ja peetakse läbirääkimisi Jõhvi linnaga, et oma tegevust Ida-Virumaale laiendada.
    Saare sõnul peab tulevikus kindlasti muutuma taksoteeninduse eeskiri, mille koostamine kuulub kohaliku omavalitsuse kompetentsi. Praegu kehtiv eeskiri on jõus olnud muutmata kujul aastast 1992.
    Kuna vahepeal on Eestis toimunud palju muutusi, on viimane aeg see eeskiri läbi vaadata ning sinna muudatused sisse viia. «Olukord Tallinna taksonduses ei ole heal järjel,» räägib Saar.
    Lähipäevil peaks toimuma taksofirmade esindajate ümarlaud, kus on kavas just taksoteeninduseeskirju analüüsida ning kõikide osapoolte arvamused ära kuulata.
    Saar räägib, et loodetavasti võetakse ümarlaual välja toodud taksofirmade esindajate arvamusi arvesse ka siis, kui Tallinna linnavolikogu uusi eeskirju kinnitama hakkab.
    Saare sõnul vajab praegu näiteks reguleerimist taksode arv peatustes. Täpsemalt tuleks korraldada taksoteeninduslubade väljaandmine ning muuta load võltsimiskindlateks, loetleb Saar, kellel on enda sõnul kinnitamata andmeid, et neid võltsitakse.
    Praegu tegeleb Tallinna taksonduse juhtimisega ME Tallinna Taksokeskus.
    Oleks soovinud näha keskuse poolt suuremat aktiivsust taksondust puudutava seadusandluse arendamisel, iseloomustab Saar koostööd lakooniliselt.
    Taksokeskus peaks Saare arvates olema vahelüli taksofirmade ja kohalike omavalitsuste kui seadusandlike struktuuride vahel.
    ME Tallinna Taksokeskus direktor Hilja Kuusk ütleb, et Tallinna taksofirmadest on oma sõidukid Tulika Taksol, VIP Taksol ning Linnataksol. Teiste firmade taksojuhid teenindavad kliente enda sõidukitega.
    Tema sõnul on praegu veel raske öelda, millal taksoteeninduseeskirjade muudatused vastu võetakse, seni on kõik parandused suuri vaidlusi tekitanud.
    Järgmine teeninduseeskirjade arutelu toimub Tallinna linnavolikogus eelseisval neljapäeval.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Euribori kasv vähendas EfTENi kasumit
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
SEB kolme kuu kasum kahanes 31 miljoni euroni
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.