Väikeveokiseeriat GAZ-3302 Gazel hakati Gorki autotehases GAZ tootma 1994. aasta novembris. Seeria viimaseks uudiseks on mudelivaliku laienemine -- lisaks senisele tendi või furgooniga varustatud modifikatsioonidele toodetakse nüüd kiirabija politseiautot, samuti väikekallurit -- kokku 15 erinevat modifikatsiooni. Üks huvitavamaid variante on pikendatud kabiiniga veok, kuhu lisaks koormale on võimalik paigutada terve brigaad -- 6 sõitjat.
Odavaim GAZi madelauto maksab koos käibemaksuga 117 500 krooni, kalleimaks mudeliks on üks väikebussidest, mille eest tuleb välja anda 260 000 krooni.
Vene autot ostavad need, kes ei karda vajadusel ka ise käsi mustaks teha, kes on nende autode vigadega harjunud ning julgevad neid ise parandada. Ford Transitiga kahtlaselt sarnase välimusega Gazeli kehvemat kvaliteeti võrreldes lääne konkurentidega tunnistatakse ka GAZi toodangut müüvas ASis Gate, kuid seejuures ei tohi unustada, et analoogilise klassi lääne päritolu kergejalgsemad «gasellid» maksavad oluliselt enam.
Odavus paistab välja ka auto remondil -- Gazeli käigukast maksab 3000 krooni ümber, mootor 14 000 krooni -- see on märgatavalt vähem kui suvalise lääne automargi analoogilised sõlmed.
Gazeli jõuallikaks on 2,5-liitrise töömahuga 110hj Volga mootor. Toodetakse ka 150hj 16-klapilise mootoriga neljarattaveolist Gazeli, kuid selle sõiduki hinnatase on siiski oluliselt kõrgem -- 230 000 krooni.
Käigukast on viiekäiguline, armatuurlaud pärineb Ladalt, esituled Moskvitsh 2141-lt. Eestis paigaldatakse Gazelile ka Iveco diiselmootorit, kuid et selline mootor maksab 72 000 krooni, viib see auto hinna üles, mistõttu selliste mudelite vastu kuigi suurt huvi ei ilmutata.
Kliendi soovi korral tehakse Tartus autole k kliendile sobivate mõõtmetega furgoon, paljas shassiimudel maksab 113 500 krooni.