• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 13.09.96, 01:00

Coca-Cola kummutas Pepsi

Juba 1960ndatel aastatel tolleaegse Nõukogude Liidu juhtidega loodud head sidemed hoidsid Pepsit liidripositsioonil kaks aastakümmet, kuni NSV Liidu lagunemine murdis sellegi traditsiooni.
Nüüd paneb Pepsi Venemaal erilist rõhku just oma uue imago reklaamimisele, kuna margi endistele värvidele on jäänud liiga tugev endise aja pitser.
Mõlemad kompaniid jätkavad suurte summade investeerimist Venemaale.
Coca-Colal on käsil 100 miljoni dollari suurune investeerimisprojekt, mis kestab 1997. aasta lõpuni.
Pepsi käivitas sel suvel viieaastase ning 550 miljonit dollarit maksva projekti, mille eesmärk on kiirendada Pepsi tootmis- ning jaotusketi laiendamist.
Pepsit on Venemaal joodud ja pudelisse villitud juba alates 1974. aastast. Coca-Cola jookidest saadi esimesena luba Fanta villimiseks 1979. aastal.
Coca-Cola ise jõudis Venemaale alles 1985. aastal ning ka siis üksnes Berjozka kauplustesse.
Parimatel aegadel oli Pepsico jookide turuosa Coca-Colaga kõrvutades kümnekordne. Nüüd edestab Coca-Cola oma suurimat konkurenti Vene turul 1,3kordse edumaaga. KL

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele