Juba 1960ndatel aastatel tolleaegse Nõukogude Liidu juhtidega loodud head sidemed hoidsid Pepsit liidripositsioonil kaks aastakümmet, kuni NSV Liidu lagunemine murdis sellegi traditsiooni.
Nüüd paneb Pepsi Venemaal erilist rõhku just oma uue imago reklaamimisele, kuna margi endistele värvidele on jäänud liiga tugev endise aja pitser.
Mõlemad kompaniid jätkavad suurte summade investeerimist Venemaale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Coca-Colal on käsil 100 miljoni dollari suurune investeerimisprojekt, mis kestab 1997. aasta lõpuni.
Pepsi käivitas sel suvel viieaastase ning 550 miljonit dollarit maksva projekti, mille eesmärk on kiirendada Pepsi tootmis- ning jaotusketi laiendamist.
Pepsit on Venemaal joodud ja pudelisse villitud juba alates 1974. aastast. Coca-Cola jookidest saadi esimesena luba Fanta villimiseks 1979. aastal.
Coca-Cola ise jõudis Venemaale alles 1985. aastal ning ka siis üksnes Berjozka kauplustesse.
Parimatel aegadel oli Pepsico jookide turuosa Coca-Colaga kõrvutades kümnekordne. Nüüd edestab Coca-Cola oma suurimat konkurenti Vene turul 1,3kordse edumaaga. KL