• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Valimisreklaam on maksuvaba

    Tallinna linnavolikogu reklaami- ja kuulutusemaksu kehtestamist puudutavas määruses on kirjas, et riigi- ja omavalitsusasutuste reklaam ja kuulutused ning erakondade, valimisliitude ja üksikkandidaatide valimiskampaania reklaam on maksuvaba.
    «Jah, linnal jääb suur summa saamata, aga see on poliitiline lugu,» tunnistas Tallinna rahandusameti juhataja Heino Tonsiver.
    Valimiskampaaniat korraldavad erakonnad säästavad iga reklaampinna ruutmeetri pealt vähemalt 75 krooni kuus. Tallinna kesklinnas on reklaamimaks ruutmeetri eest kuni 110 krooni, peamistel magistraalidel 150 krooni kuus.
    Arvestades reklaamimaksu määra ja ülespandud valimisplakatite arvu, on summa, mis linnaosavalitsustel jääb reklaamimaksu pealt saamata, ligikaudu pool miljonit krooni. Võrdluseks, Tallinna kesklinna valitsusele on reklaamimaksu selle aasta jooksul kokku laekunud kaks miljonit krooni.
    Kõrgemini maksustatud Tallinna piirkondades on reformierakonnal ja valimisliidul Tallinn kokku sada kuni kümne ruutmeetri suurust plakatit ja tuhat laternapostide külge riputatud reklaamtahvlit. Reformierakonna piirkondlikud mänedzherid on üles kleepinud ka 17 eri isikuplakatit, mille kogutiraazh on Äripäeva andmetel 7000. Erakonna linnapeakandidaadi Priit Vilba isikuplakateid trükiti tuhat eksemplari.
    Tallinnas on üles pandud ka paarsada kesklinna valitsuse vanema Jüri Oti valimisplakatit, Ott kandideerib valimisliidu Tallinn nimekirjas. «Ta ise trükkis, ise riputas välja, ise finantseeris need,» väitis valimisliidu linnapeakandidaat Robert Lepikson.
    Keskerakonna liidri Edgar Savisaare plakatid kaunistavad kampaaniajuhi Elmar Keine sõnul umbes kahtsada reklaampinda.
    Reklaamikampaania eelarvet hoiavad valimisliidud ja erakonnad kiivalt saladuses. «Midagi võib ju olla ka privaatset, selle avaldamine kampaania käigus pole otstarbekas,» teatas valimisliidu Tallinn kampaania juht Robert Lepikson.
    Kuigi erakonnad on lubanud pärast valimisi kampaania peale tehtud kulutused avalikustada, ei usu seda keegi. ASi Ekspoplakat hinnakiri näeb ette, et üks plakat laternaposti küljes maksab ööpäevas 110 krooni pluss käibemaks. Reformierakonna kampaania pikkus on üks kuu ja nende plakatid ripuvad viiesaja laternaposti küljes. Ainuüksi nende reklaamide väljasoleku eest tuleks erakonnal üldtariifide järgi tasuda ligi kaks miljonit krooni. Reformierakonna kampaania korraldaja Eero Tohver kinnitab aga, et kogu valimiskampaania eelarve on kokku poolteist miljonit krooni.
    Jüri Oti valimisplakatid on väidetavalt kujundanud AS Ekspodisain, mille üks osanikke on linnavalitsus.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: Tartu Kivisild ei ole muumia
Tartu Kivisilla taastamise mõte ei ole suunatud mitte minevikku, vaid tulevikku ning sellega tegelemine on otstarbekas, kirjutab ajaloolane Lauri Vahtre (Isamaa).
Tartu Kivisilla taastamise mõte ei ole suunatud mitte minevikku, vaid tulevikku ning sellega tegelemine on otstarbekas, kirjutab ajaloolane Lauri Vahtre (Isamaa).
Keskpanga kohtumine pani turud langema
Föderaalreservi otsuse valguses võttis USA börs peale hommikust tõusu suuna alla, vahendab Yahoo Finance.
Föderaalreservi otsuse valguses võttis USA börs peale hommikust tõusu suuna alla, vahendab Yahoo Finance.
Jaan Kalmus: 35 aastat kroonikuna kaamera taga
Kuu aja pärast peab 35 aasta tegutsemisjuubelit Eesti vanim erafirma, Tartus video- ja heliteenust pakkuv OÜ Audio-Video. Uue aasta algul vahetus firmas juhataja: ettevõtte üks asutajaid Jaan Kalmus seenior andis juhtohjad üle Jaan Kalmus juuniorile. Intervjuus Äripäevale ütles Jaan Kalmus seenior, et vastu aitasid pidada usk, lootus, loll järjekindlus ja armastus oma töö vastu, kirjutab neljapäeval, 26.01 Äripäeva tellijatele ilmuv erileht Juubel.
Kuu aja pärast peab 35 aasta tegutsemisjuubelit Eesti vanim erafirma, Tartus video- ja heliteenust pakkuv OÜ Audio-Video. Uue aasta algul vahetus firmas juhataja: ettevõtte üks asutajaid Jaan Kalmus seenior andis juhtohjad üle Jaan Kalmus juuniorile. Intervjuus Äripäevale ütles Jaan Kalmus seenior, et vastu aitasid pidada usk, lootus, loll järjekindlus ja armastus oma töö vastu, kirjutab neljapäeval, 26.01 Äripäeva tellijatele ilmuv erileht Juubel.
Juubel: 80aastased Eesti ettevõtjad, kes on jätkuvalt sadulas
Ettevõtlikud ja ärivaistuga inimesed löövad läbi alati. Et aga karmis ärimaailmas enam kui 30 aastat firmat edukalt majandada, peab jätkuma visadust ja muidugi peab tegevus olema meelepärane, kirjutab Äripäeva tellijatele ilmuv erileht Juubel.
Ettevõtlikud ja ärivaistuga inimesed löövad läbi alati. Et aga karmis ärimaailmas enam kui 30 aastat firmat edukalt majandada, peab jätkuma visadust ja muidugi peab tegevus olema meelepärane, kirjutab Äripäeva tellijatele ilmuv erileht Juubel.