Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Konkurents ei tee kliendist ekspedeerimises kuningat

    Täistreileri või konteineri toimetamine Leicesterist Viljandisse on viimane marsruut, mille kohta küsis Viljandi KEK Trading ekspedeerijatelt hinnapakkumust. Seekordset kõige kallimat pakkujat ATV Transporti ei ole põhjust kahtlustada pakkumise pealiskaudses ja üleolevas koostamises. Inglismaa-veo puhul pakub ta ainsana täistreileri maismaaveo hinda, mis kallite veoste puhul on konkurentsivõimeline.
    Kahjuks ei saa seda öelda Viljandi KEK Tradingule pakutud teiste marsruutide hinna kohta. Kallimad hinnad on tihti pakkumisi kommenteerinud ekspertidelegi arusaamatud, kuna hind ja teenus on täiesti ebaproportsioonaalsed. Tihti on seda ette heidetud EE Transile. Firmast on seda seletatud spetsialiseerumisega. Näiteks kallist Hollandi täistreileri veo hinda põhjendati spetsialiseerumisega sellesuunalistele osakoormatele.
    Omapärased on KMV pakkumised, mille kogu informatsioon on ainult hind. Samuti ehmatas möödunud nädalase Rootsi-veo puhul Svexi hinnapakkumine.
    Kalleid ja pealiskaudseid pakkumisi põhjendatakse ekspedeerijatevahelise konkurentsiga. Vähegi kahtlasemasse hinnaküsitlusse suhtutakse kui konkurendi üritusse teha turu-uuringut, et saada teada teiste ekspedeerijate hinnapakkumisi. Kahtlust äratavat juba tõik, et Viljandi KEK Trading julges küsida hinda kuuele marsruudile korraga. Seega jääb mulje, et mitte ekspedeerija ei pea tõestama oma teenuse headust, vaid kliendil tuleb kohale minna ja tõestada, kui väga ta vajab ekspedeerijat.
    ATV Transpordi 48 000kroonine hind tähendab, et vedaja läheb kaubale järele oma autoga. Kliendi jaoks on hind mõistlik eeldusel, et toodav kaup on väga hinnaline. Laevakonteinerites transportimisel on laadimised sadamates kõrgendatud ohu allikas. Seal võidakse konteineriga kehvasti ümber käia ja ka varguse moment on suurem. Üle mere toomine nõuab ka väga head pakendamist. Seetõttu tuuakse väga hinnalisi asju, nagu väärismööbel, üldjuhul mööda maad, kuna ka pakendamine on siis palju odavam.
    EE Transi pakutav hind ja tingimused ei ole absoluutselt kooskõlas. Siin on kõvasti üle pakutud. Nagu teistest pakkumistest näha, võib isegi 40jalase konteineri ära tuua 7000 krooni odavamalt kui EE Transi pakutud 20jalase konteineri hind.
    Järgmine kategooria on Tallinna Autoveod ja Balti Transport. Nende hind on enam-vähem normaalne. Paari tuhande kroonine erinevus ei mängi erilist rolli. Kahjuks on nad unustanud näidata, mitmekümnejalase konteineriga on tegemist. 40jalase konteineri puhul oleks hind väga soodne.
    Igapidi korrektsed on Melshipi ja AB Ekspedeerimise pakkumused. Arvan, et mõlemad kasutavad sama liini.
  • Hetkel kuum
Villu Zirnask: üle poole ESGst on udukudumine. Saatana advokaadid au sisse!
Kuna eurodirektiividega lisandub ettevõtteid, mis peavad kestlikkusinfot avaldama, siis kehvasti põhjendatud roheinfo kogus pigem kasvab, kirjutab majandusajakirjanik, Äripäeva teemaveebi Finantsuudised.ee juht Villu Zirnask.
Kuna eurodirektiividega lisandub ettevõtteid, mis peavad kestlikkusinfot avaldama, siis kehvasti põhjendatud roheinfo kogus pigem kasvab, kirjutab majandusajakirjanik, Äripäeva teemaveebi Finantsuudised.ee juht Villu Zirnask.
Bigbanki võlakirjade alumine piir märgiti kolm korda üle
Huvi Bigbanki võlakirjade vastu ületas pakkumise alumist piiri, kuid jäi veidi tagasihoidlikumaks, kui mullu.
Huvi Bigbanki võlakirjade vastu ületas pakkumise alumist piiri, kuid jäi veidi tagasihoidlikumaks, kui mullu.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Tallinna Sadam tõi uue IT-juhi Ericssonist
Juulis asub Tallinna Sadama IT-juhina ametisse Priit Koppel, kes varem töötas Ericssonis Balti riikide IT-juhina.
Juulis asub Tallinna Sadama IT-juhina ametisse Priit Koppel, kes varem töötas Ericssonis Balti riikide IT-juhina.
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Tallinna Sadam tõi uue IT-juhi Ericssonist
Juulis asub Tallinna Sadama IT-juhina ametisse Priit Koppel, kes varem töötas Ericssonis Balti riikide IT-juhina.
Juulis asub Tallinna Sadama IT-juhina ametisse Priit Koppel, kes varem töötas Ericssonis Balti riikide IT-juhina.
Legendaarne kohvik andis koondamisteate igaks juhuks sisse
Vanemuise teatris Shakespeare´i kohvikut pidav ettevõte teavitas töötukassat likvideerimise tõttu 28 inimese koondamisest, kuid ettevõtte juhi sõnul ei plaani nad tegevust lõpetada ning tegelikult on kohvikul hästi läinud.
Vanemuise teatris Shakespeare´i kohvikut pidav ettevõte teavitas töötukassat likvideerimise tõttu 28 inimese koondamisest, kuid ettevõtte juhi sõnul ei plaani nad tegevust lõpetada ning tegelikult on kohvikul hästi läinud.