Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ärikohtumisele Berliini jõuab mugavalt põhjamaalaste abiga

    Finnairi, SASi ja Lufthansa piletid on ühes hinnas, ent otsustamisel peaks sõltuvalt sõidu eesmärgist vaatlema lennutingimusi. Ärikohtumisele kiirustajal, kes ei soovi lennata äriklassis, on kasulik valida Finnairi või SASi lend, mille varahommikune väljumine lubab jõuda õigeks ajaks sihtpunkti. Õhtul lahkub lennuk aga piisavalt hilja.
    Estonian Airi/KLMi reis Tallinnast Berliini on samuti ärimeestele kellaajaliselt soodne, ent pilet on eespool nimetatutest kallim ja lend kestab kauem.
    Nii Finnairi, SASi , Estonian Airi/KLMi kui Lufthansa tabelilahtris märgitud piletite puhul tuleb viibida sihtpunktis minimaalselt öö vastu pühapäeva.
    Finnairi pilet kehtib kolm kuud ning kuupäeva muutmine maksab 50 dollarit. Helsingis on lubatud peatus. Kuni 12aastased sõidavad poole odavamalt, kuni 24aastastele on spetsiaalhind 4000 krooni.
    SASi pilet kehtib kuus kuud, kuid muutusi teha ei tohi. Sellegi kompaniiga saavad kuni 12aastased poole hinnaga ning noortele maksab eritingimustega pilet 3920 krooni.
    Lufthansa tingimused on kõige jäigemad: pilet kehtib kolm kuud ja muutused pole lubatud. Ka hinnaalandust on vähem, lastele 50protsenti ja 12--24aastastele 15protsenti
    Malevi puhul pole minimaalset kohaloleku nõuet, maksimaalne on üks aasta. Kuupäevade muutmine on lubatud ning Budapestis võib teha peatuse. Siin tuleb juurde arvestada Helsingisse sõidu kulud kuni 1300 krooni. 50protsendise hinnaalandusega saavad lennata lapsed.
    Estonian Airi/KLMi Berliini-pilet kehtib maksimaalselt kolm kuud. Kuupäeva muutmine maksab 80 dollarit ja Amsterdamis võib teha peatuse. Lastele saab osta 33% odavama pileti.
    Berliini lennates võiks teada ka pisiasju, mis küll rahakotti ei röövi, ent võivad tulla ootamatult. Edasi-tagasipileti puhul lisandub Berliini lennuvälja maks 19 Saksa marka (152 krooni). Veel kehtivad maksud võimalikes transiitlinnades: Frankfurdis iga õhkutõusmine 8 Saksa marka (64 krooni); Stockholmis üle 24tunnise peatuse korral 11 Rootsi krooni (20 krooni) ühe peatuse kohta; Kopenhaagenis üle 24tunnise peatuse puhul 65 Taani krooni (135 krooni). Budapest nõuab iga õhkutõusmise eest 1065 forintit (ca 84 krooni) ning Amsterdam üle 24tunnise peatumise korral 8 kuldnat (57 krooni).
    Rong on kõige aeglasem, ent odavaim. Ca 1200kroonise pileti puhul on arvestatud minimaaltingimusi. Saksamaale sõitmisel tasub uurida soodusvariante. Näiteks kaks koosreisivat täiskasvanut saavad Berliini ja tagasi 4670 krooni eest. Kui ühe täiskasvanud reisijaga on kaasas alla 16aastane laps, maksab nende edasi-tagasi sõit 3900 krooni. Kuueliikmelisele grupile antakse hinnasoodustust ca 30% täiskasvanu hinnast. Noorsoo hind on ühel suunal 965 krooni, edasi-tagasi 1895 krooni.
    Eurolines'i buss sobib sõitjaile, kes on nõus ööpäeva bussis veetma. 5--12aastastele antakse hinnasoodustust 50%, noortele vanuses 13--26 aastat 10%
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ehituspood Viimsis paneb uksed kinni: "Ootame tormiseid aegu“
Viimsi Kaubahoovis tegutsev ehituspood sulgeb praeguse plaani järgi novembri lõpus uksed, kuna näeb tulemas raskeid aegu.
Viimsi Kaubahoovis tegutsev ehituspood sulgeb praeguse plaani järgi novembri lõpus uksed, kuna näeb tulemas raskeid aegu.
Eksperdid: Eesti pensionisüsteem toetub liiga raskelt esimesele sambale
Eesti pensionisüsteemi sammaste loogika on paigast nihkunud. Nüüdselt ülekaalukalt esimese sambale toetuv süsteem ei paku piisavat asendussissetulekut ning vajab selgemat ja ausamat eesmärgistamist, kirjutavad Tallinna ülikooli professor Lauri Leppik ning arenguseire keskuse eksperdid Magnus Piirits ja Johanna Vallistu.
Eesti pensionisüsteemi sammaste loogika on paigast nihkunud. Nüüdselt ülekaalukalt esimese sambale toetuv süsteem ei paku piisavat asendussissetulekut ning vajab selgemat ja ausamat eesmärgistamist, kirjutavad Tallinna ülikooli professor Lauri Leppik ning arenguseire keskuse eksperdid Magnus Piirits ja Johanna Vallistu.
Autoaktsiad: GM rõõmustas investoreid, Tesla kurvastas
USA börsidel noteeritud autofirmade kolmanda kvartali müügitulemused paranesid nii General Motorsil kui ka Teslal, kuid viimase aktsia läks uudise peale langusse.
USA börsidel noteeritud autofirmade kolmanda kvartali müügitulemused paranesid nii General Motorsil kui ka Teslal, kuid viimase aktsia läks uudise peale langusse.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
LinkedIni ekspert juhtidele: tehke rohkem kisa ja kära, hoiate raha kokku
Ettevõtete juhid peaksid looma LindkedInis isikliku konto ja ehitama persoonibrändi, kuna see aitab tulevikus värbamiskulusid kokku hoida, rääkis LinkedIni ekspert Indrek Põldvee.
Ettevõtete juhid peaksid looma LindkedInis isikliku konto ja ehitama persoonibrändi, kuna see aitab tulevikus värbamiskulusid kokku hoida, rääkis LinkedIni ekspert Indrek Põldvee.
Hirmust tuleb rääkida, et seda mitte karta
Varem hoiduti tuumaohust rääkimisest, et mitte külvata asjatut masendust ja paanikat. Nüüd, vastupidi, sellest justnimelt tulebki rääkida, et hoida ära asjatut masendust ja paanikat, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Varem hoiduti tuumaohust rääkimisest, et mitte külvata asjatut masendust ja paanikat. Nüüd, vastupidi, sellest justnimelt tulebki rääkida, et hoida ära asjatut masendust ja paanikat, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Elektri universaalteenuse hinnaarengu määrab saastekvoodi turg
Börsipaketi uue teenuse vastu vahetanud kliendid ei pea enam pingsalt jälgima Nord Pooli hindu, kuid peaks olema kursis saastekvoodi hinnaga, mis universaalteenust otseselt mõjutab, kirjutab Eesti Energia energiaturu ülevaates.
Börsipaketi uue teenuse vastu vahetanud kliendid ei pea enam pingsalt jälgima Nord Pooli hindu, kuid peaks olema kursis saastekvoodi hinnaga, mis universaalteenust otseselt mõjutab, kirjutab Eesti Energia energiaturu ülevaates.

Olulisemad lood

Oluline võit Ukrainale: vene väed suruti Lõmanist välja
Ukraina saavutas täieliku kontrolli Vene vägede peatuspaiga üle Ida-Ukrainas asuvas Lõmani linnas, kirjutab Financial Times.
Ukraina saavutas täieliku kontrolli Vene vägede peatuspaiga üle Ida-Ukrainas asuvas Lõmani linnas, kirjutab Financial Times.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.