Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ärikohtumisele Berliini jõuab mugavalt põhjamaalaste abiga

    Finnairi, SASi ja Lufthansa piletid on ühes hinnas, ent otsustamisel peaks sõltuvalt sõidu eesmärgist vaatlema lennutingimusi. Ärikohtumisele kiirustajal, kes ei soovi lennata äriklassis, on kasulik valida Finnairi või SASi lend, mille varahommikune väljumine lubab jõuda õigeks ajaks sihtpunkti. Õhtul lahkub lennuk aga piisavalt hilja.
    Estonian Airi/KLMi reis Tallinnast Berliini on samuti ärimeestele kellaajaliselt soodne, ent pilet on eespool nimetatutest kallim ja lend kestab kauem.
    Nii Finnairi, SASi , Estonian Airi/KLMi kui Lufthansa tabelilahtris märgitud piletite puhul tuleb viibida sihtpunktis minimaalselt öö vastu pühapäeva.
    Finnairi pilet kehtib kolm kuud ning kuupäeva muutmine maksab 50 dollarit. Helsingis on lubatud peatus. Kuni 12aastased sõidavad poole odavamalt, kuni 24aastastele on spetsiaalhind 4000 krooni.
    SASi pilet kehtib kuus kuud, kuid muutusi teha ei tohi. Sellegi kompaniiga saavad kuni 12aastased poole hinnaga ning noortele maksab eritingimustega pilet 3920 krooni.
    Lufthansa tingimused on kõige jäigemad: pilet kehtib kolm kuud ja muutused pole lubatud. Ka hinnaalandust on vähem, lastele 50protsenti ja 12--24aastastele 15protsenti
    Malevi puhul pole minimaalset kohaloleku nõuet, maksimaalne on üks aasta. Kuupäevade muutmine on lubatud ning Budapestis võib teha peatuse. Siin tuleb juurde arvestada Helsingisse sõidu kulud kuni 1300 krooni. 50protsendise hinnaalandusega saavad lennata lapsed.
    Estonian Airi/KLMi Berliini-pilet kehtib maksimaalselt kolm kuud. Kuupäeva muutmine maksab 80 dollarit ja Amsterdamis võib teha peatuse. Lastele saab osta 33% odavama pileti.
    Berliini lennates võiks teada ka pisiasju, mis küll rahakotti ei röövi, ent võivad tulla ootamatult. Edasi-tagasipileti puhul lisandub Berliini lennuvälja maks 19 Saksa marka (152 krooni). Veel kehtivad maksud võimalikes transiitlinnades: Frankfurdis iga õhkutõusmine 8 Saksa marka (64 krooni); Stockholmis üle 24tunnise peatuse korral 11 Rootsi krooni (20 krooni) ühe peatuse kohta; Kopenhaagenis üle 24tunnise peatuse puhul 65 Taani krooni (135 krooni). Budapest nõuab iga õhkutõusmise eest 1065 forintit (ca 84 krooni) ning Amsterdam üle 24tunnise peatumise korral 8 kuldnat (57 krooni).
    Rong on kõige aeglasem, ent odavaim. Ca 1200kroonise pileti puhul on arvestatud minimaaltingimusi. Saksamaale sõitmisel tasub uurida soodusvariante. Näiteks kaks koosreisivat täiskasvanut saavad Berliini ja tagasi 4670 krooni eest. Kui ühe täiskasvanud reisijaga on kaasas alla 16aastane laps, maksab nende edasi-tagasi sõit 3900 krooni. Kuueliikmelisele grupile antakse hinnasoodustust ca 30% täiskasvanu hinnast. Noorsoo hind on ühel suunal 965 krooni, edasi-tagasi 1895 krooni.
    Eurolines'i buss sobib sõitjaile, kes on nõus ööpäeva bussis veetma. 5--12aastastele antakse hinnasoodustust 50%, noortele vanuses 13--26 aastat 10%
  • Hetkel kuum
Mart Võrklaev: Eesti seisab Euroopas väikeettevõtete, mitte Bolti ärihuvide eest
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Nullist tuhandeteni: kuidas investeerida kasumlikult väikeste summadega
Nagu ütleb vanasõna, siis tasa sõuad, kaugele jõuad. Noored investorid, kes oma rahamasinad käima on lükanud, räägivad miks ja kuidas nad väikseid summasid investeerides tuhandeteni on jõudnud.
Nagu ütleb vanasõna, siis tasa sõuad, kaugele jõuad. Noored investorid, kes oma rahamasinad käima on lükanud, räägivad miks ja kuidas nad väikseid summasid investeerides tuhandeteni on jõudnud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
ESG aruandmine nõuab partnerite nügimist. Utilitas: ka tarnijate vastuseis lahtub
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Soomlased ostavad Eestist üha rohkem soodsat märjukest
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
Kuldne viisa tõmbab ligi: Emiraatide arendaja tahab Riiga 3 miljardit investeerida
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.