Võrreldes möödunud aastaga on kõige enam tõusnud telereklaami hind Kanal 2s. Kanal 2 reklaamidirektor Kris Taska väitis, et aasta algul tõsteti reklaamisekundi hinda kolmandiku võrra ning uus ja sama suur hinnatõus on ees augustis. Ta lisas, et klientide arv ilmselt ei muutu.
Taska kinnitas, et Kanal 2 selle aasta reklaami netosissetuleku prognoosi, 25 mln krooni, pole muudetud.
TV 3 reklaami vahendava AT-Eetriaja ASi turundusdirektor Antero Laanela kinnitas, et mai algul tõusis TV3 reklaamisekundi hind 10 protsenti. «Olime sunnitud hinda tõstma, kuna kõik hinnad tõusevad,» ütles ta.
Laanela lisas, et tõenäoliselt saab TV3 reklaamitulu sel aastal üle 40 miljoni krooni.
Aasta algul alustanud TV1 oli sunnitud langetama hinda kolmandiku võrra. TV1 reklaamiosakonna juhataja Peedu Kurvits nentis, et TV1 praegune turuosaei vasta algselt prognoositule. «Esialgne vaatajate arv oli laest võetud,» märkis ta. «Kui vaadatavus tõuseb, siis tõuseb ka reklaamisekundi hind.»
Riigitelevisiooni ETV reklaamigrupi direktor Rait Killandi teatas, et reklaamisekundi hind tõusis aasta algul veerandi võrra ning tõuseb aasta lõpul ilmselt veel 25%.
Seega maksaks suurima vaadatavusega telekanali sekund 500 krooni. Möödunud aastal müüs riigitelevisioon 120 tundi reklaamile.
ETV prognoosis selle aasta reklaamituluks 40 miljonit krooni. Killandi möönis, et esimese kvartali eetriaja müügitulemused riigitelevisioonis olid nii head, et võiks prognoose muuta. Ent ta lisas, et muutusi prognoosides ei saa siiski teha, sest ilmselt suvel piirab ringhäälingu nõukogu ETV reklaamimahtu tunnis.
Mullu kasvas telereklaami turuosa kogu reklaamiturust ligi 27%ni. Tänavu suureneb telereklaami osakaal kolmandikuni, prognoosis Killandi.
Balti Meediateabe ASi tegevdirektori Margo Veskimäe sõnul on telereklaami osakaal kasvav kogu Ida-Euroopas.
Balti Meediateabe AS prognoosib Eesti reklaamituru tänavuseks mahuks 500 miljonit krooni.
Seotud lood
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele