• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Telereklaami hinnad tõusevad

    Võrreldes möödunud aastaga on kõige enam tõusnud telereklaami hind Kanal 2s. Kanal 2 reklaamidirektor Kris Taska väitis, et aasta algul tõsteti reklaamisekundi hinda kolmandiku võrra ning uus ja sama suur hinnatõus on ees augustis. Ta lisas, et klientide arv ilmselt ei muutu.
    Taska kinnitas, et Kanal 2 selle aasta reklaami netosissetuleku prognoosi, 25 mln krooni, pole muudetud.
    TV 3 reklaami vahendava AT-Eetriaja ASi turundusdirektor Antero Laanela kinnitas, et mai algul tõusis TV3 reklaamisekundi hind 10 protsenti. «Olime sunnitud hinda tõstma, kuna kõik hinnad tõusevad,» ütles ta.
    Laanela lisas, et tõenäoliselt saab TV3 reklaamitulu sel aastal üle 40 miljoni krooni.
    Aasta algul alustanud TV1 oli sunnitud langetama hinda kolmandiku võrra. TV1 reklaamiosakonna juhataja Peedu Kurvits nentis, et TV1 praegune turuosaei vasta algselt prognoositule. «Esialgne vaatajate arv oli laest võetud,» märkis ta. «Kui vaadatavus tõuseb, siis tõuseb ka reklaamisekundi hind.»
    Riigitelevisiooni ETV reklaamigrupi direktor Rait Killandi teatas, et reklaamisekundi hind tõusis aasta algul veerandi võrra ning tõuseb aasta lõpul ilmselt veel 25%.
    Seega maksaks suurima vaadatavusega telekanali sekund 500 krooni. Möödunud aastal müüs riigitelevisioon 120 tundi reklaamile.
    ETV prognoosis selle aasta reklaamituluks 40 miljonit krooni. Killandi möönis, et esimese kvartali eetriaja müügitulemused riigitelevisioonis olid nii head, et võiks prognoose muuta. Ent ta lisas, et muutusi prognoosides ei saa siiski teha, sest ilmselt suvel piirab ringhäälingu nõukogu ETV reklaamimahtu tunnis.
    Mullu kasvas telereklaami turuosa kogu reklaamiturust ligi 27%ni. Tänavu suureneb telereklaami osakaal kolmandikuni, prognoosis Killandi.
    Balti Meediateabe ASi tegevdirektori Margo Veskimäe sõnul on telereklaami osakaal kasvav kogu Ida-Euroopas.
    Balti Meediateabe AS prognoosib Eesti reklaamituru tänavuseks mahuks 500 miljonit krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
USA börs jätkas tõusu
Kolmapäeval jätkus USA börsidel tõus, kui kõik kolm peamist indeksit ronisid kõrgemale, vahendab Yahoo Finance.
Kolmapäeval jätkus USA börsidel tõus, kui kõik kolm peamist indeksit ronisid kõrgemale, vahendab Yahoo Finance.
Raadiohommikus: uue riskifondi miljonid, meelerahu ja politseinikud allilmas
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Raadiohommikus: kust tuleb töökius ning kuidas peab maitsema veganpihv?
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.