Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Telereklaami hinnad tõusevad

    Võrreldes möödunud aastaga on kõige enam tõusnud telereklaami hind Kanal 2s. Kanal 2 reklaamidirektor Kris Taska väitis, et aasta algul tõsteti reklaamisekundi hinda kolmandiku võrra ning uus ja sama suur hinnatõus on ees augustis. Ta lisas, et klientide arv ilmselt ei muutu.
    Taska kinnitas, et Kanal 2 selle aasta reklaami netosissetuleku prognoosi, 25 mln krooni, pole muudetud.
    TV 3 reklaami vahendava AT-Eetriaja ASi turundusdirektor Antero Laanela kinnitas, et mai algul tõusis TV3 reklaamisekundi hind 10 protsenti. «Olime sunnitud hinda tõstma, kuna kõik hinnad tõusevad,» ütles ta.
    Laanela lisas, et tõenäoliselt saab TV3 reklaamitulu sel aastal üle 40 miljoni krooni.
    Aasta algul alustanud TV1 oli sunnitud langetama hinda kolmandiku võrra. TV1 reklaamiosakonna juhataja Peedu Kurvits nentis, et TV1 praegune turuosaei vasta algselt prognoositule. «Esialgne vaatajate arv oli laest võetud,» märkis ta. «Kui vaadatavus tõuseb, siis tõuseb ka reklaamisekundi hind.»
    Riigitelevisiooni ETV reklaamigrupi direktor Rait Killandi teatas, et reklaamisekundi hind tõusis aasta algul veerandi võrra ning tõuseb aasta lõpul ilmselt veel 25%.
    Seega maksaks suurima vaadatavusega telekanali sekund 500 krooni. Möödunud aastal müüs riigitelevisioon 120 tundi reklaamile.
    ETV prognoosis selle aasta reklaamituluks 40 miljonit krooni. Killandi möönis, et esimese kvartali eetriaja müügitulemused riigitelevisioonis olid nii head, et võiks prognoose muuta. Ent ta lisas, et muutusi prognoosides ei saa siiski teha, sest ilmselt suvel piirab ringhäälingu nõukogu ETV reklaamimahtu tunnis.
    Mullu kasvas telereklaami turuosa kogu reklaamiturust ligi 27%ni. Tänavu suureneb telereklaami osakaal kolmandikuni, prognoosis Killandi.
    Balti Meediateabe ASi tegevdirektori Margo Veskimäe sõnul on telereklaami osakaal kasvav kogu Ida-Euroopas.
    Balti Meediateabe AS prognoosib Eesti reklaamituru tänavuseks mahuks 500 miljonit krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ootamatult sügav majanduslangus paneb prognoose ümber tegema
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Tiit Kolde: iga idee, mis tõstab turvatunnet, on kuldaväärt
Tänavune aasta on erakordne – sõda Ukrainas, kõrge inflatsioon, energiakriis ning laiemalt turvalisuse ja toimetulekuga seotud probleemid on ilmsed, samas lahendused niiväga mitte, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, If Kindlustuse juhatuse liige Tiit Kolde.
Tänavune aasta on erakordne – sõda Ukrainas, kõrge inflatsioon, energiakriis ning laiemalt turvalisuse ja toimetulekuga seotud probleemid on ilmsed, samas lahendused niiväga mitte, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, If Kindlustuse juhatuse liige Tiit Kolde.
Finantsvaba Ornella Jõgi vabanes hoiatusteatest
Finantsvaba Ornella Jõgi, kelle ettevõte Relicon eelmise nädala lõpus finantsinspektsioonilt hoiatusteate sai, on sellest praeguseks juba vabanenud.
Finantsvaba Ornella Jõgi, kelle ettevõte Relicon eelmise nädala lõpus finantsinspektsioonilt hoiatusteate sai, on sellest praeguseks juba vabanenud.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Juhtide piiratud aeg teeb värbamise kalliks
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Milrem Robotics saadab Ukrainasse 14 robotsõidukit
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Taastuvenergia tasu tõuseb 10 protsenti
Tulevast aastast kasvab tarbijate elektriarvele lisanduv taastuvenergia tasu, sest kuigi taastuvenergia toetust saavate seadmete arv kahaneb, siis kahaneb tarbimine Eestis veel kiiremini.
Tulevast aastast kasvab tarbijate elektriarvele lisanduv taastuvenergia tasu, sest kuigi taastuvenergia toetust saavate seadmete arv kahaneb, siis kahaneb tarbimine Eestis veel kiiremini.

Olulisemad lood

Vastvalminud Opeli esindus Peetris vahetab omanikku
Bassadone Automotive Nordicule kuuluv Auto-Bon ostab Länsiauto Opeli imporditegevuse Soomes ja Baltikumis, mis tähendab, et omanikku vahetab ka äsja Peetris avatud uus Opeli esindus.
Bassadone Automotive Nordicule kuuluv Auto-Bon ostab Länsiauto Opeli imporditegevuse Soomes ja Baltikumis, mis tähendab, et omanikku vahetab ka äsja Peetris avatud uus Opeli esindus.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.