• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 27.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Janek Oblikas lahkus Microlinkist

Haameri sõnul töötas Oblikas üles Microlinki turunduse poole ja aitas kaasa ettevõtte saamisele Baltimaade suurimaks arvutifirmaks.
Oblikas töötas Microlinkis kaks aastat. Eestis on see piisavalt pikk aeg, et üks töökoht end ammendaks, kommenteeris Oblikas oma lahkumist. Minu järgmine töökoht pole veel selgunud, kuid see ei ole arvutifirma, kinnitas ta.
Oblikas põhjendas lahkumist ka Microlinki ümberstruktureerimisega. Kuna firma läks pooleks, siis poolitusid ka minu tööülesanded, lisas ta.
Microlink jääb edaspidi tegutsema kahel põhilisel suunal -- arvuteid toodab Microlinki Arvutite AS ja interneti-ühendust pakub Microlink Online AS.
Firma senise hulgimüügiosakonna omandas hiljuti maailma suurimaid hulgimüüjaid CHS Electronics ja muutis selle oma Eesti tütarfirmaks. CHS Eesti jääb ka edaspidi Microlinki arvutite müüjaks.
Microlink on Baltimaade suurim arvutifirma, millel on edasimüüjaid Lätis, Leedus, Venemaal ja mujal. Firmal on esindused Vilniuses ja Miamis. Ida-Euroopas on Microlink suuruselt 19. arvutitootja, müües 1000--1500 kompuutrit kuus. Eelmise majandusaasta käive oli 167 miljonit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele