• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,28%895,38
  • OMX Tallinn−0,07%2 068,1
  • OMX Vilnius0,38%1 202,06
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 1000,21%8 779,1
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,22
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,28%895,38
  • OMX Tallinn−0,07%2 068,1
  • OMX Vilnius0,38%1 202,06
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 1000,21%8 779,1
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,22
  • 02.07.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Püsib ETV juhtpositsioon

Eurovisiooni lauluvõistlus 97, «Reisile sinuga», «Kodus ja võõrsil», «Õnne 13», «Kuulus või kummaline» ja «Aktuaalne kaamera» -- need ETV saated moodustavad rohkem vaadatud saadete esikuuiku. Vaadatavamate saadete pingereas kuuluvad esimesed 22 kohta ETV-le, 23. kohal on TV3 saade «Fortuuna loto: Kuum hind».
Kanal 2 ainuke TOP 50 sekka jõudnud saade oli mängufilm «Karu» 49. kohaga.
Tele- ja raadioauditooriumi päevikuuring on Balti Meediateabe ASi korraldatud ajavahemikus 30. aprill--3. juuni. Viie nädala vältel täitis päevikut kokku 2779 Eesti elanikku alates 12. eluaastast. Uuringust selgub, et sõltumata sellest, kas uuringu sihtrühmaks on olnud kogu Eesti elanikkond 12. eluaastast alates või ainult eestlased, on telekanalite vaadatavusel sõltumata päevast kindel pingerida: ETV, TV3, Kanal 2 ja TV1.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ETV-le kulutatud aja osakaal kogu telerivaatamisele kulutatud ajast kõigub päevade lõikes kogu Eesti elanikkonna seas 22--32% vahel, eestlaste seas aga 36--49% vahel.
Nii Kanal 2 kui TV3 vaadatavus oli eestlaste seas selgelt suurem kui kogu Eesti elanikkonna seas.
ETV vaadatavus eestlaste seas oli kõige suurem pühapäeviti. Kanal 2 oli eestlaste seas populaarseim kolmapäeval, TV3 neljapäeval ja TV1 teisipäeval.
Balti Meediateabe ASi suunajuht Hanno Kindel nentis uuringut kommenteerides, et Eesti TV kõrged näitajad on jäänud püsima, kuigi teleri ees istumise aeg on mais võrreldes aprilliga vähenenud.
Kui aprillis kogu Eesti elanikkonna (alates 12. eluaastast) seas läbi viidud uuring näitas, et nädalas kulutati teleri vaatamisele peaaegu 27 tundi, siis mais umbes 24,5 tundi. Nii eestlased kui mitte-eestlased vaatasid mais telerit nädalas umbes kaks tundi vähem kui aprillis.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele