• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 02.07.97, 01:00

Püsib ETV juhtpositsioon

Eurovisiooni lauluvõistlus 97, «Reisile sinuga», «Kodus ja võõrsil», «Õnne 13», «Kuulus või kummaline» ja «Aktuaalne kaamera» -- need ETV saated moodustavad rohkem vaadatud saadete esikuuiku. Vaadatavamate saadete pingereas kuuluvad esimesed 22 kohta ETV-le, 23. kohal on TV3 saade «Fortuuna loto: Kuum hind».
Kanal 2 ainuke TOP 50 sekka jõudnud saade oli mängufilm «Karu» 49. kohaga.
Tele- ja raadioauditooriumi päevikuuring on Balti Meediateabe ASi korraldatud ajavahemikus 30. aprill--3. juuni. Viie nädala vältel täitis päevikut kokku 2779 Eesti elanikku alates 12. eluaastast. Uuringust selgub, et sõltumata sellest, kas uuringu sihtrühmaks on olnud kogu Eesti elanikkond 12. eluaastast alates või ainult eestlased, on telekanalite vaadatavusel sõltumata päevast kindel pingerida: ETV, TV3, Kanal 2 ja TV1.
ETV-le kulutatud aja osakaal kogu telerivaatamisele kulutatud ajast kõigub päevade lõikes kogu Eesti elanikkonna seas 22--32% vahel, eestlaste seas aga 36--49% vahel.
Nii Kanal 2 kui TV3 vaadatavus oli eestlaste seas selgelt suurem kui kogu Eesti elanikkonna seas.
ETV vaadatavus eestlaste seas oli kõige suurem pühapäeviti. Kanal 2 oli eestlaste seas populaarseim kolmapäeval, TV3 neljapäeval ja TV1 teisipäeval.
Balti Meediateabe ASi suunajuht Hanno Kindel nentis uuringut kommenteerides, et Eesti TV kõrged näitajad on jäänud püsima, kuigi teleri ees istumise aeg on mais võrreldes aprilliga vähenenud.
Kui aprillis kogu Eesti elanikkonna (alates 12. eluaastast) seas läbi viidud uuring näitas, et nädalas kulutati teleri vaatamisele peaaegu 27 tundi, siis mais umbes 24,5 tundi. Nii eestlased kui mitte-eestlased vaatasid mais telerit nädalas umbes kaks tundi vähem kui aprillis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele