Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nissan loobus Terranol kandilistest tuledest
Hispaanias toodetav Nissan Terrano II ja tema kaksikvend Ford Maverick on Euroopas küll niigi populaarsed (hetkel hoitakse Euroopa maastikuautode turul 11% turuosa), kuid väike mudelivärskendus ei teinud autole sugugi halba (eriti, kui meenutada, et Terrano II/Maverick on tootmises juba 1992/93 hooajast, seega ligi viis aastat).
1997. aasta Terrano II väliskujus on silmapaistvaimaks uuenduseks uus ümarate tuledega esiosa. Diiselmootoriga variantidel püüab pilku efektne õhuvõtuava mootorikattel, mis auto välimuse oluliselt «tigedamaks» muudab. Lisaks traditsioonilisele lähi- ja kaugtuld sisaldavale laternale on autol ka pisikesed udulaternad.
Mootorikatte all on suurimaks uudiseks uus turbodiiselmootor, ka on uuendatud 2,4-liitrist bensiinimootorit. Varustustasemes on uudiseks ABS-pidurite ja juhi turvapadja võimaldamine kõigil Terranodel.
Senisega võrreldes pisut harjumatu on ka auto varustustasemete tähistus -- põhimudel kannab tähistust S, sportlikum versioon peitub tähekombinatsiooni SR taga ning luksuslikuma varustusega auto kannab nimelaiendit SE. Samu tähiseid kasutati juba varem teistel Nissani mudelitel, nüüd sai siis analoogse tähistuse ka Terrano II.
Auto salong ja armatuurlaud on oma ülesehituselt jäänud üldjoontes endiseks, lisandunud on uued materjalid, värvitoonid
Terrano II on tootmises endiselt nii kolme- kui viieukselisena.