• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 11.07.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nissan loobus Terranol kandilistest tuledest

Hispaanias toodetav Nissan Terrano II ja tema kaksikvend Ford Maverick on Euroopas küll niigi populaarsed (hetkel hoitakse Euroopa maastikuautode turul 11% turuosa), kuid väike mudelivärskendus ei teinud autole sugugi halba (eriti, kui meenutada, et Terrano II/Maverick on tootmises juba 1992/93 hooajast, seega ligi viis aastat).
1997. aasta Terrano II väliskujus on silmapaistvaimaks uuenduseks uus ümarate tuledega esiosa. Diiselmootoriga variantidel püüab pilku efektne õhuvõtuava mootorikattel, mis auto välimuse oluliselt «tigedamaks» muudab. Lisaks traditsioonilisele lähi- ja kaugtuld sisaldavale laternale on autol ka pisikesed udulaternad.
Mootorikatte all on suurimaks uudiseks uus turbodiiselmootor, ka on uuendatud 2,4-liitrist bensiinimootorit. Varustustasemes on uudiseks ABS-pidurite ja juhi turvapadja võimaldamine kõigil Terranodel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Senisega võrreldes pisut harjumatu on ka auto varustustasemete tähistus -- põhimudel kannab tähistust S, sportlikum versioon peitub tähekombinatsiooni SR taga ning luksuslikuma varustusega auto kannab nimelaiendit SE. Samu tähiseid kasutati juba varem teistel Nissani mudelitel, nüüd sai siis analoogse tähistuse ka Terrano II.
Auto salong ja armatuurlaud on oma ülesehituselt jäänud üldjoontes endiseks, lisandunud on uued materjalid, värvitoonid
Terrano II on tootmises endiselt nii kolme- kui viieukselisena.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele