• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Üks kolmest ettevõttest ehitab Tartusse ärikeskuse

    Emajõe Ärikeskuse ASi nõukogu valis viiest ärikeskuse esimese etapi ehituseks korraldatud konkursile saabunud pakkumusest välja kolm, ütles ärikeskuse juhataja Rait Abras.
    «Tegu oli enam-vähem võrdsete pakkumustega,» iseloomustas ta konkurssi. «Teised kaks pakkujat olid ka head, kuid mitte nii head,» lisas Abras.
    Peale kolme väljavalitud ehitusfirma soovisid kõrghoonet ehitada ka AS Koger ja Sumberg ning AS Ekelin Eesti.
    Tartu maaliinide bussijaama territooriumile ehitatava Emajõe ärikeskuse esimene etapp peaks Abrase sõnul valmima järgmise aasta juulikuus. Ehituse esimese etapi käigus ehitatakse Tartu kesklinna Võidu silla, Emajõe ja maaliinide bussijaama vahel tühjana seisvale kolmnurgakujulisele maatükile 14korruseline 7500 ruutmeetri suuruse üldpinnaga büroohoone.
    Ärikeskuse juhataja hinnangul läheb kõrghoone maksma umbes 80 miljonit krooni.
    Büroohoone alla ja kõrvale tuleb ühekorruseline kaubandushoone ning jõesadama terminaal, mida hakkab kuni ärikeskuse teise etapi valmimiseni kasutama ka maabussijaam.
    «See, et kohe uut bussijaama ei ehitata, tuleneb detailplaneeringust, mille on vastu võtnud Tartu linn,» rääkis Emajõe ärikeskuse nõukogu liige, Eesti Maapanga Lõuna regiooni direktor Robert Närska.
    «Ehituse esimesel etapil jääb maaliinide bussijaama praegune hoone paika, lammutatakse vaid osa bussiooteplatvormi varikatuseid,» selgitas Närska.
    Emajõe ärikeskuse teisel ehitusetapil valmib uus maaliinide bussijaam ja hulgaliselt kaubandus- ning äripindu. Bussijaama lähedal asuva Statoili bensiinijaama kõrvale peaks projekti järgi kerkima ka kuuekorruseline ja 270 autokohaga parklahoone.
    Emajõe ärikeskuse põhiosanik on AS Estiko, kellele kuulub 80 protsenti ärikeskust haldava ettevõtte aktsiatest, ja Tartu bussifirma Tarbus.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: Tartu Kivisild ei ole muumia
Tartu Kivisilla taastamise mõte ei ole suunatud mitte minevikku, vaid tulevikku ning sellega tegelemine on otstarbekas, kirjutab ajaloolane Lauri Vahtre (Isamaa).
Tartu Kivisilla taastamise mõte ei ole suunatud mitte minevikku, vaid tulevikku ning sellega tegelemine on otstarbekas, kirjutab ajaloolane Lauri Vahtre (Isamaa).
Investeerimistees – mis bürokraatia see veel on?
Minu lõppenud konverentsil oli karune maik juures ning aasta investor ja finantsökonoomika doktor Kristjan Liivamägi soovitas selles situatsioonis investoritel lähinädalatel oma portfell ja investeerimisteesid kriitilise pilguga üle vaadata.
Minu lõppenud konverentsil oli karune maik juures ning aasta investor ja finantsökonoomika doktor Kristjan Liivamägi soovitas selles situatsioonis investoritel lähinädalatel oma portfell ja investeerimisteesid kriitilise pilguga üle vaadata.
Oliver Kruudal ei õnnestunud pankrotimenetlust Iirimaale viia
Tartu ringkonnakohus jättis rahuldamata võlgnikust ärimehe Oliver Kruuda kaebuse tema kohta käiva pankrotimääruse vaidlustamiseks, kohus leidis, et vaatamata Iirimaal viibimisele asub tema põhihuvide kese Eestis.
Tartu ringkonnakohus jättis rahuldamata võlgnikust ärimehe Oliver Kruuda kaebuse tema kohta käiva pankrotimääruse vaidlustamiseks, kohus leidis, et vaatamata Iirimaal viibimisele asub tema põhihuvide kese Eestis.
Eestlased ostlevad aina julgemalt e-poodides
Koroonapandeemia ajal on e-ostude maht hüppeliselt suurenenud, märgib Eesti Pank.
Koroonapandeemia ajal on e-ostude maht hüppeliselt suurenenud, märgib Eesti Pank.