• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Korterite üüriturul valitseb kõrghooaeg

    Praegu on korterite üüriturul käes kõige aktiivsem periood -- peagi algab kool ja pärast puhkuste lõppu vahetavad paljud töökohta. Seepärast on nõudlus üürikorterite järele väga suur.
    Kõige kallimad on Tallinna kesklinna lukskorterid, mille kuuüür võib ületada äärelinna hindu nelja-viiekordselt. 2toaline korter kesklinnas maksab 5000--8000 kr, suur lukskorter isegi kuni 20 000 kr kuus. Viimane hind on siiski väga haruldane ja nii kallis korter peab olema tipptasemel remonditud, üliheas asukohas ja korralikult sisustatud.
    Kesklinna hindu mõjutavad välismaalased, eestimaalastele pole kesklinna hinnatase enamasti taskukohane. Kuna Tallinnasse tööle asuvate välismaalaste hulk on vähenenud, paljud firmad eelistavad aga ülikalli üüri maksmise asemel korteri osta, siis on seni ülehinnatud korterite üüritase veidi langenud ja saavutanud õigemad proportsioonid.
    Kõige nõutumad on 1-toalised korterid äärelinnas. Kuna nende osas valitseb defitsiit, siis otsitakse palju ka 2toalisi kortereid.
    Erinevate linnaosade vahel on olemas väike hinnataseme erinevus ja kallima müügihinnaga piirkondades on ka üürihind veidi kõrgem. Samas on hinnamõjurid üüri puhul veidi teistsugused kui müügi puhul. Eelkõige soovitakse korter üürida töökoha või kooli lähedusse, ümbrus mängib väiksemat rolli. Müügihindu mõjutanud dollari kurss pole üürihindadele mõju avaldanud.
    Mõnesajakroonist erinevust võib linnaosade vahel siiski täheldada. Keskmise 1toalise korteri kuuüür on Lasnamäel 2000, Mustamäel 2200 ja Õismäel 2300 kr. Väike on hinnavahe ka 1- ja 2toalistel korteritel.
    Üürihinna sees on kommunaalmaksed, need tasub enamasti omanik. Üürnik peab lisaks üürile maksma tarbimisest sõltuvad kulud: elektri- ja telefoniarved ning kui korteris on veemõõtja, siis ka veearve.
    Enamik väljaüüritavatest korteritest on möbleeritud. Möbleerimata korterile üürniku leidmine on raskem ja nende üür on keskmisest tasemest 500--1000 kr madalam. Samuti on tabelis toodud keskmistest madalam ahiküttega korterite üür.
    Üürihinna tasemes erilist muutust prognoosida ei saa, kuna pakutavate korterite hulk pidevalt kasvab.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
USA aktsiate pika mõõnaperioodi lõpetas rallinädal
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sunly juht ametnikele: otsustage ja kaitske otsuseid ka kohtus, aga lõpetage venitamine
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Venemaa autovedajad virelevad siseturul
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.