- Tänase äriruumi sise-kujunduse ülevaates ka-jastub konflikt tellija ja si-searhitekti vahel pee-geldab paratamatult tellija ja tellimusetäitja erinevaid huvisid. Tellija tahab kulutatud raha eest saada võimalikult rohkem, aga tellimusetäitja soovib saavutada paremat tulemust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sisekujunduse tellija kui kitsipung ja sisearhi-tekt kui priiskaja lasku-vad oma ideesid, maitset ja ruumikujunduslikke vaateid selgitades vaid-lustesse, millest võitjana väljujat on väga raske en-nustada. Paremal juhul saavutatakse kompromiss ja suurt rahulolu tehtust ei tunne sisemas kumbki.
Hiljuti filosofeeris üks sisearhitekt, et tellija suh-tub alati sisekujundusse pragmaatiliselt -- proovi-takse igat ruutmeetrit tulu-salt ära kasutada ja see-tõttu ei saa kujundaja enamasti fantaasialennu-kaid ideesid ellu viia.
Kuid tegelikult saab ühest ruumikujundusest tõeline asi ikkagi ainult siis, kui sisearhitekt suudab tellija täpselt kalkuleeritud ehitusmak-sumusele oma tööga lisa-da hindamatu esteetilise väärtuse.
Ning mis kõige tähtsam -- sellisel juhul jääb ka tel-lija ning kõrvaltvaataja-arvustaja tulemusega kõi-ge enam rahule.