Kahandamine on in. Tõhusad Lääne suurkorporatsioonid on kahandanud end väikesteks, kuid tõhusateks tulemusüksusteks. Viieastmeline firmastruktuur on maksimum. Ka Eesti organisatsioonid peavad ellujäämiseks kahandamisega toime tulema. Idee on iseenesest lihtne: «tornikõrguse» struktuuriga suurfirmasid on võimalik «madaldada» iseseisvate tulemusüksuste loomisega. See tähendab üksuste vahel selgete vastutuspiiride ja eesmärkide seadmist. Kui see on paigas, saab anda tulemusüksustele omaette hästi toimivad eelarved. Üksuste eluiga sõltub nende konkurentsivõimest. Kui turul saab teenust odavamalt sisse osta, tuleb üksus ümber kujundada või likvideerida.
Konkurentsivõimelisi tulemusüksusi luues on peamine mõõdetava põhieesmärgi seadmine. Selle saavutamisel on raskeim suurfirma kui terviku põhieesmärgi paikapanek. Seda ei õnnestu määratleda, kui ei julgeta klienti valida.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.