Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ühinemine kliendile muutusi ei põhjusta
«Eesti klientidele ei tähenda see esimesel hetkel midagi. Need audiitorid, kellega on harjutud suhtlema, jäävad edasi ja ka bürood jäävad esialgu sinna, kus praegu,» lausus Kaarlep.
«Kuigi me räägime, et ühine tegutsemine hakkab olema 1. jaanuarist 1998, siis 1997. aasta auditit hakkavad Price'i mehed tegema oma klientidele ja Coopersi omad omadele,» täpsustas ta. Muudatused toimuvad pigem uute klientide ja assistentide tasandil.
Kaarlep märkis, et ühinemise tulemusena suudetakse investeerida uutesse toodetesse ja laiendada teenust konsultatsioonide osas. Hindade allalöömine, juhtimiskulude või personali vähendamine ei ole ühinemise esmane eesmärk. Kaarlep teatas, et nende firmas ei kaota seoses ühinemisega töökoha ükski töötaja, pigem otsitakse uusi inimesi juurde.
ASi Coopers & Lybrand tegevdirektor Ruut Mägi sõnas, et ühinemise tõttu saab paremini kliente teenindada nii auditi kui konsultatsiooni mõttes.
«Mõlemal audiitorfirmal on piisavalt välja arendatud rahvusvaheline metoodika ja ühinemisel saab sellest välja võtta positiivsed küljed. Ma ei usu, et metodoloogilised erinevused probleemiks muutuvad,» lisas ta.
Urmas Kaarlep sõnas, et praegu on veel vara öelda, kes hakkab uut ettevõtet juhtima. See otsustatakse rahvusvahelisel tasandil, mitte Eestis. (vt ka lk 7)