• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 23.09.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinnapakkumused tonni segakauba veoks Münchenist Tallinnasse (uksest ukseni)

Võru Trans

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

ATV Transport
Hind: 6000 kr
Etteteatamisaeg:- 1 nädal laadimisest
Veoaeg:- kuni 1,5 nädalat

Artikkel jätkub pärast reklaami

Märkused:- 1 tonn = 3 cbm, deklaranditeenus eraldi kokkuleppel
In Time
Hind:- 6130 kr

Artikkel jätkub pärast reklaami

Väljasõit:- 2 korda nädalas
Veoaeg:- 7--10 päeva
Märkused:- grupisaadetistel Euroopast TIRi ei kasuta
EE Trans

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hind:- 6200 kr
Etteteatamisaeg:- 1 päev
Veoaeg:- 10 päeva
Skaneksped

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hind:- 6000--6800 kr
Etteteatamisaeg:- 1--2 päeva
Veoaeg:ca- 6--9 päeva

Artikkel jätkub pärast reklaami

Märkused:- kauba maht ca- 1,5x1x2 meetrit
Svex
Hind:- 6500 kr
Veoaeg:- 10 päeva tellimuse esitamisest

Artikkel jätkub pärast reklaami

Deklareerimine:- 100 kr, maakleriteenuse osutamisel 200 kr
Nurk TS
Hind:- 6800 kr

Artikkel jätkub pärast reklaami

Etteteatamisaeg:- 3 päeva
Märkused:- eeldeklaratsioon 200 kr, impordideklaratsioon 180 kr, llisaleht 50 kr
NBI Ekspeditsioon
Hind:- 7720 kr

Artikkel jätkub pärast reklaami

Etteteatamisaeg:- 3--4 päeva
Veoaeg:- 1 nädal
Märkused:- kaup saabub Tallinna tolliterminaali, võimalik kohalevedu. Tollidokumentide vormistamise võimalus.
Atlascargo Balti

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hind:- 7750 kr
Märkused:- deklaratsioon Eestis 210 kr, tarnetingimus FCA--DDU
Meoni Parsek

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hind:- 7800 kr
Etteteatamisaeg:- 5--7 päeva
Veoaeg:- 5--6 päeva
Märkused:- hind sisaldab TIRi

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hinnad 5500--7800 krooni. Ilmselt sõltub hind sellest, kuidas keegi on lähenenud ühetonnisele kogusele. Mõni on arvestanud, et 1 tonn = 1 EUR, teine aga, et 333 kg = 1m³. Hinnad tulevad hoopis erinevad. Klient, kes küsib hinda ainult ühe tonni kohta, jättes määratlemata kauba mõõtmed, võib väga mööda panna. Tonn võib võtta enda alla pool autot või ka ainult pool euroalust.
Etteteatamisaeg 1 päev kuni 1 nädal. Mina ühepäevasesse etteteatamisaega ei usu. Teoreetiliselt on selline aeg võimalik, kui kasutada osakoorma komplekteerimisel kohalike firmade kokkuveosüsteeme. Tegelikuses kulub üks päev juba asjade kooskõlastuseks. Ilmselt on ühe päeva all mõeldud aega, mis kulub tellimuse töösse panekuks, laadimine toimub hiljem. Kahepäevane etteteatamisaeg on reaalsem. Üldiselt tahab klient kindlust. Nädalaga suudab kindluse kliendile kindlasti tagada.
Detsembris Poola teelubade müügi lõpetamise mõju. Koormaid hakatakse Saksamaale viima laevaga. Kulutuste kasv sõltub vedaja suhetest laevnikega -- kas peab ostma täispileti või saab soodustusi jne. Reaalne kulutuste tõus täiskoorma kohta on 500 Saksa marka. Esimene võimalus on kulusid katta kliendi abiga, kuid senine praktika näitab, et vedaja kulutuste kasv kliendile hinda ei tõsta. Pakkumine ületab nõudlust.
Laevatranspordi eelis on kiirus. Võrreldes maismaaveoga lüheneb veoaeg laeva kasutades 1,5 päeva.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele