22. september 1997
Jaga lugu:

Hinnapakkumused tonni segakauba veoks Münchenist Tallinnasse (uksest ukseni)

Võru Trans

Hind:- 5500 kr

Etteteatamisaeg:- 4 päeva

Veoaeg:ca- nädal

Märkused:- tarnetingimus FCA--DDU

ATV Transport

Hind:6000 kr

Etteteatamisaeg:- 1 nädal laadimisest

Veoaeg:- kuni 1,5 nädalat

Märkused:- 1 tonn = 3 cbm, deklaranditeenus eraldi kokkuleppel

In Time

Hind:- 6130 kr

Väljasõit:- 2 korda nädalas

Veoaeg:- 7--10 päeva

Märkused:- grupisaadetistel Euroopast TIRi ei kasuta

EE Trans

Hind:- 6200 kr

Etteteatamisaeg:- 1 päev

Veoaeg:- 10 päeva

Skaneksped

Hind:- 6000--6800 kr

Etteteatamisaeg:- 1--2 päeva

Veoaeg:ca- 6--9 päeva

Märkused:- kauba maht ca- 1,5x1x2 meetrit

Svex

Hind:- 6500 kr

Veoaeg:- 10 päeva tellimuse esitamisest

Deklareerimine:- 100 kr, maakleriteenuse osutamisel 200 kr

Nurk TS

Hind:- 6800 kr

Etteteatamisaeg:- 3 päeva

Märkused:- eeldeklaratsioon 200 kr, impordideklaratsioon 180 kr, llisaleht 50 kr

NBI Ekspeditsioon

Hind:- 7720 kr

Etteteatamisaeg:- 3--4 päeva

Veoaeg:- 1 nädal

Märkused:- kaup saabub Tallinna tolliterminaali, võimalik kohalevedu. Tollidokumentide vormistamise võimalus.

Atlascargo Balti

Hind:- 7750 kr

Märkused:- deklaratsioon Eestis 210 kr, tarnetingimus FCA--DDU

Meoni Parsek

Hind:- 7800 kr

Etteteatamisaeg:- 5--7 päeva

Veoaeg:- 5--6 päeva

Märkused:- hind sisaldab TIRi

Hinnad 5500--7800 krooni. Ilmselt sõltub hind sellest, kuidas keegi on lähenenud ühetonnisele kogusele. Mõni on arvestanud, et 1 tonn = 1 EUR, teine aga, et 333 kg = 1m³. Hinnad tulevad hoopis erinevad. Klient, kes küsib hinda ainult ühe tonni kohta, jättes määratlemata kauba mõõtmed, võib väga mööda panna. Tonn võib võtta enda alla pool autot või ka ainult pool euroalust.

Etteteatamisaeg 1 päev kuni 1 nädal. Mina ühepäevasesse etteteatamisaega ei usu. Teoreetiliselt on selline aeg võimalik, kui kasutada osakoorma komplekteerimisel kohalike firmade kokkuveosüsteeme. Tegelikuses kulub üks päev juba asjade kooskõlastuseks. Ilmselt on ühe päeva all mõeldud aega, mis kulub tellimuse töösse panekuks, laadimine toimub hiljem. Kahepäevane etteteatamisaeg on reaalsem. Üldiselt tahab klient kindlust. Nädalaga suudab kindluse kliendile kindlasti tagada.

Detsembris Poola teelubade müügi lõpetamise mõju. Koormaid hakatakse Saksamaale viima laevaga. Kulutuste kasv sõltub vedaja suhetest laevnikega -- kas peab ostma täispileti või saab soodustusi jne. Reaalne kulutuste tõus täiskoorma kohta on 500 Saksa marka. Esimene võimalus on kulusid katta kliendi abiga, kuid senine praktika näitab, et vedaja kulutuste kasv kliendile hinda ei tõsta. Pakkumine ületab nõudlust.

Laevatranspordi eelis on kiirus. Võrreldes maismaaveoga lüheneb veoaeg laeva kasutades 1,5 päeva.

Jaga lugu:
Hetkel kuum