Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Alates järgmisest kolmapäevast, 15. oktoobrist, võib Eestis taas naastrehvidega sõita. Kuni 1. detsembrini sõltub iga autojuhi enda suvast, kas ta kasutab talverehve või mitte, ajavahemikus 1. detsembrist kuni 1. märtsini peab aga sõiduautol, väiksemal veoautol ja haagisel kasutama talverehve (kas naastudega või ilma). ÄP Veel 2 seltsi müüb liikluskindlustust
    Bico ja Polaris Vara, mis seni vahendasid Salva liikluskindlustust, said liikluskindlustuse müügilitsentsi. Bico alustab oma liikluskindlustuse poliiside müümist 1. novembril, Polaris Vara juba alustas lepingute sõlmimist. BNS-ETA Rohelise kaardiga Baltimaid ei läbi
    Olukord, kus Läti ja Leedu ei ole ühinenud rahvusvahelise rohelise kaardi konventsiooniga, pärsib oluliselt transiiti Balti riikides, ütles Eesti teede- ja sideminister Raivo Vare. Praegu valivad rohelise kaardi omanikud sihtpunkti jõudmiseks tihti mõne muu marsruudi, jättes Balti riigid vahele.
    Eesti on Balti riikidest ainus rohelise kaardi konventsiooniga ühinenud riik. Läti plaanib ühinemist järgmise aasta juunis. Leedu kavatsused on teadmata.
    Läti transpordiminister Vilis Kristopans ütles, et Läti ei ühinenud rohelise kaardi konventsiooniga varem, sest kohalikel kindlustusseltsidel oli kasulik koguda välismaa sõidukiomanikelt täiendavat kindlustusraha. BNS Volvo uue mudeli tootmine takerdub
    Volvo uue sõiduauto C70 tootmismaht on jäänud prognoositust tunduvalt madalamaks.Uue mudeli aastatoodang on langenud mõnesaja autoni, algselt oli Volvol kavas valmistada uut mudelit aastas 7000 tükki. Toodanguprognoosi vähendati suvel 4000 autoni, kuid seegi võib osutuda ebareaalseks.
    Valminud Volvo C70 on müüdud Jaapanisse ja USAsse. Rootsi turule tuleb C70 detsembris. TT-STT-ETA
    Poolas asuv Opeli tehas tootis 100 000. auto, milleks osutus 1,4-liitrise mootoriga Opel Astra.
    Opel ehitab Poolasse veel ühe tehase. Gliwices asuv tehas alustab tööd 1998. aasta sügisel, tootmisvõimsuseks kujuneb alguses 70 000 autot aastas, edaspidi kuni 150 000 autot aastas.
    Kokku on Poolas tänavu toodetud 334 500 autot, millega Poola on tõusnud vaid mõne aastaga 7. autotootjaks Euroopas. ÄP
  • Hetkel kuum
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Balti börsinädal algas punase värviga
Balti koondindeks Baltic Benchmark alustas uut nädalat 0,7 protsendise taandumisega.
Balti koondindeks Baltic Benchmark alustas uut nädalat 0,7 protsendise taandumisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kaheksa aastat ühe kliendi jahil: kes tagaajamisest väsib, tuleb asendada
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Telema juht Hele Hammer: finantsjuhid peaksid olema väga head jutuvestjad
Finantsjuhid ei tee kaastööd, vaid juhivad transformatsiooni, rõhutas Telema asutaja ning juht Hele Hammer finantsjuhtimise olulist rolli ettevõtetes.
Finantsjuhid ei tee kaastööd, vaid juhivad transformatsiooni, rõhutas Telema asutaja ning juht Hele Hammer finantsjuhtimise olulist rolli ettevõtetes.
Hõbe lõi kirkalt särama ja kipub kullast kasumlikumaks
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.