• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Messi roll turundusstrateegias

    Üldjuhul jagunevad messid üld-, erialasteksja professionaalidele suunatud messideks. Kuigi korraldatakse erinevaid üldmesse (nt jõulumess), tundub, et Eestiski on tulevik erialamesside (nt Tourest) ja nn firmalt-firmale-messide (nt Tallinna toidumess) päralt. Nii erialamessid kui ka firmalt-firmale-messid annavad parema võimaluse messil osaleja pakkumise suunamiseks, sest külaliste huvid on konkreetsemad.
    Külalised osalevad messil vabatahtlikult ja on ennast ette valmistanud pakkumiste vastuvõtmiseks. Messil osalejale tähendab see võimalust suunata oma pakkumine vastuvõtlikule inimesele, kes üldjuhul esindab osaleja sihtrühma. Rahvusvaheliste messide puhul laieneb sihtrühm üle piiride ja rahvuste, kuid eeldatavalt suureneb ka infomüra.
    Peale üldlevinud kommunikatsioonieesmärkide võimaldab mess arendada toodet või teenust, jälgida ala hinnastruktuuri ja laiendada jaotusvõrku.
    Sidudes messil osalemise tervikliku kommunikatsioonikavaga, muutub mess hõlpsasti foorumiks, kus on võimalik esitada oma toodet või teenust väga mitmekülgselt. Mess ei anna osalejale ainult võimaluse ennast tutvustada, vaid ka klientide ja tarbijatega suhelda.
    Messil tugevdatakse juba olemasolevaid kliendikontakte, luuakse uusi sidemeid, saadakse aimu kogu ala arengust ja võimaluse tutvuda konkurentide tegevusega. Messil osalemine kannab suhtekorralduse eesmärke ning tugevdab ettevõtte imagot. Viimasel ajal on üheks tähtsamaks messile esitatavaks nõudmiseks tõusnud otsese lisamüügi saavutamise võimalus.
    Erinevatele toodetele ja teenustele sobivad erinevad rõhuasetused turundusstrateegias. Messi kui ühte turundustegevuse osasse tuleb seetõttu suhtuda alati kriitiliselt.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andrus Tamm: Narvas aitaksid luua töökohti ainult heanaaberlikud suhted
Ühe konsultatsioonifirma hinnangul tõi Nord Stream 2 projekt Soome ligikaudu 600 töökohta ja 413 miljoni euro jagu majanduslikku kasu. Kas te kujutate ette, kuidas oleks Ida-Virumaale ja Eestile tervikuna mõjunud selline rahasüst, küsib Keskerakonna Narva nimekirjas kandideeriv Andrus Tamm vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ühe konsultatsioonifirma hinnangul tõi Nord Stream 2 projekt Soome ligikaudu 600 töökohta ja 413 miljoni euro jagu majanduslikku kasu. Kas te kujutate ette, kuidas oleks Ida-Virumaale ja Eestile tervikuna mõjunud selline rahasüst, küsib Keskerakonna Narva nimekirjas kandideeriv Andrus Tamm vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ainult Dow Jones suutis nädalat alustada tõusuga
USA peamistest indeksitest vedas end üles poole ainult Dow, samas kui tehnoloogiasektor tiris allapoole nii Nasdaqi kui ka S&P 500 indeksit, vahendab Reuters.
USA peamistest indeksitest vedas end üles poole ainult Dow, samas kui tehnoloogiasektor tiris allapoole nii Nasdaqi kui ka S&P 500 indeksit, vahendab Reuters.
Euroopa andis Tallinna Haigla ehitamisele rohelise tule Puudu on 240 miljonit
Euroopa Komisjon andis eile õhtul põhimõttelise heakskiidu Eesti taastekavale, sealhulgas Tallinna Haigla rajamise rahastamiseks 280 miljoni euro ulatuses.
Euroopa Komisjon andis eile õhtul põhimõttelise heakskiidu Eesti taastekavale, sealhulgas Tallinna Haigla rajamise rahastamiseks 280 miljoni euro ulatuses.
Suure plaaniga VKG juht ei näe miljarditehases riiklikku tähtsust
Viru Keemia Grupp teatas suvel, et tahab Eestisse rajada biotoodete tootmiskompleksi ligikaudu 800 miljoni euro eest. Küll aga tegi ettevõtte juhtkond teadliku valiku eriplaneeringu liigi valimisel, selgitas grupi juht Ahti Asmann.
Viru Keemia Grupp teatas suvel, et tahab Eestisse rajada biotoodete tootmiskompleksi ligikaudu 800 miljoni euro eest. Küll aga tegi ettevõtte juhtkond teadliku valiku eriplaneeringu liigi valimisel, selgitas grupi juht Ahti Asmann.