• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Volkswageni keskuse rajamine viibib

    Saksa Auto juhatuse esimees Erki Aavik ütles, et ettevõte kirjutas Volkswageni keskuse rajamiseks ehitajaga alla lepingu alles kaks nädalat tagasi. Aaviku sõnul peaks Mustamäe tee äärde rajatav keskus avatama järgmise aasta märtsis. Esialgsete plaanide järgi pidi keskus valmima aga käesoleva aasta lõpuks.
    Ehitusfirma nime ei olnud Aavik nõus avaldama. Küsimusele, miks on ehituse algus veninud, vastas ta, et Saksa Auto püüdis enne ehitama asumist välja selgitada, kui suur peaks autokeskus praegust turusituatsiooni arvestades olema.
    Praegu rendib Saksa Auto ruume ASilt Kadaka Kinnisvara Kadaka teel. Kadaka Kinnisvara juhatuse esimees Kristjan Rahu kinnitas, et Saksa Auto rendileping kehtib ainult kuni käesoleva aasta lõpuni ja pärast seda peab firma ruumid vabastama. Uuest aastast kolib nendesse ruumidesse peamiselt Honda müügiga tegelev AS Veho Eesti, lausus Rahu.
    Erki Aavik lootis samal ajal, et Kadaka Kinnisvara on soliidne firma ega hakka Volkswageni müüjaid renditavatest ruumidest seni välja tõstma.
    Aavik lisas, et Saksa Autol ei tohiks ruumidega siiski probleeme tekkida, sest neid võib rentida firma emafirmalt, ASilt Eesti Talleks.
    «Küll aga peavad olema korralikud ruumid tehniliseks hoolduseks ja remondi jaoks,» lisas Aavik.
    Kuna Saksa Auto on nii Volkswageni autode maaletooja kui edasimüüja, kaalub firma Aaviku sõnul Tallinnas mõnele ettevõttele Volkswageni edasimüüja staatuse andmist.
    Edasimüüja leidmine pealinnas on Aaviku sõnul praegu algstaadiumis, ent valmimas on Volkswageni edasimüügilepingu sõlmimine Tartu ettevõttega Dinor Auto.
    Aaviku sõnul pole välistatud, et mõne firmaga sõlmitakse Tallinnas edasimüügileping enne uue keskuse avamist. Ta ütles, et Saksa Auto loodab käesoleva aasta lõpuks müüa üle tuhande Volkswageni sõiduki.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Elektri hind lööb gongi: ongi aeg!
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tallinna börs lõpetas päeva plussis Balti börsiindeksit vedas alla Ignitis
Tallinna börsi tõusu juhtisid täna PRFoods, Arco Vara ja Tallink. Balti börsiindeksit vedas alla aga Ignitise aktsia odavnemine.
Tallinna börsi tõusu juhtisid täna PRFoods, Arco Vara ja Tallink. Balti börsiindeksit vedas alla aga Ignitise aktsia odavnemine.
Suurpõllumees Tõnu Post: toit ei tohi olla odav
"...sest odavat asja raisatakse," põhjendas Saaremaa põllumajandusettevõtja Tõnu Post Äriplaan 2022 konverentsil oma väidet. Tema sõnul on ka rohepööre põllumajandusele hädavajalik, sest kõik, mis reostab õhku, jõuab otsejoones meie toidulauale.
"...sest odavat asja raisatakse," põhjendas Saaremaa põllumajandusettevõtja Tõnu Post Äriplaan 2022 konverentsil oma väidet. Tema sõnul on ka rohepööre põllumajandusele hädavajalik, sest kõik, mis reostab õhku, jõuab otsejoones meie toidulauale.
Volikokku pürgijad: Tartust peab saama maailma ja maailmast Tartusse
Tartu valimisnimekirjade esindajad ei pea seda linna maailma nabaks, kuhu inimesed jäävad ja tulevad iseenesest, küll aga kogu Lõuna-Eesti arengut mõjutavaks ettevõtluskeskuseks. Niisugune paik vajab häid ühendusi, selgub Äripäeva valimiste-eelsest küsitlusest.
Tartu valimisnimekirjade esindajad ei pea seda linna maailma nabaks, kuhu inimesed jäävad ja tulevad iseenesest, küll aga kogu Lõuna-Eesti arengut mõjutavaks ettevõtluskeskuseks. Niisugune paik vajab häid ühendusi, selgub Äripäeva valimiste-eelsest küsitlusest.