• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    ETV müüb reklaami maha

    Ringhäälingunõukogu andis reedel ETV-le loa sõlmida kolme eratelevisiooniga leping, mille kohaselt viiakse alates järgmisest aastast reklaam ETVst välja ja sellest saamata tulu kompenseerivad ETV-le eratelekanalid. Andres Herkeli sõnul käivad alles läbirääkimised eratelekanalite poolt ETV-le makstava summa üle, kuid ringhäälingu nõukogu määratud miinimumpiir on tema kinnitusel suurem kui esialgu kavandatud 35 miljonit krooni.
    Herkel märkis, et reklaami mahamüümise leping sõlmitakse ühe aasta ja kaheksa kuu peale, kuni kaotavad kehtivuse eratelekanalitele antud litsentsid.
    ETV peadirektor Toomas Lepp väitis reedel, et ta ei ütle praegu ega kunagi hiljem, millise summa peale reklaami mahamüümise leping eratelekanalitega sõlmitakse.
    Herkel ei välistanud, et reklaam tuleb ETVsse alates 1999. aasta septembrist tagasi, kui lõpevad eratelekanalitele antud litsentsid. Teised variandid on analoogne lahendus praegusega või leitakse ETV finantseerimiseks muud vahendid, lausus Herkel.
    Herkeli sõnul oli ringhäälingunõukogule neljapäeval laekunud lepingu redaktsioon palju korralikum varasematest ning ei sisaldanud enam selliseid veidrusi ja küsitavusi nagu kaks esimest lepingu varianti.
    «Leping ei tähenda seda, et alates 1. jaanuarist 1998 ETV ekraanil üldse reklaami ei ole,» lausus Herkel. Ta lisas, et osa varem sõlmitud reklaamilepinguid võidakse järgmisel aastal veel täita. Õigust uute reklaamilepingute sõlmimiseks järgmise aasta peale ETV-l pole, kinnitas Herkel.
    «Kahtlemata jääb ETV-l õigus Euroopa ringhäälinguliidu EBU ülekannetega kaasnevaid reklaame ja oma saadete reklaame edastada,» lisas ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Repliik: et kalli elektri talumise valu meenuks ka soojal suvel
Aastaaegade vaheldumine annab ka Eesti avalikule arvamusele hooajalise iseloomu. Just praegu, kui elektri hind on laes, tuleks küsida, kas mõni korralik tänapäevane tuulepark on tõesti nii talumatu, et sellele tuleb pidevalt rahalist ja poliitilist lõivu maksta, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Aastaaegade vaheldumine annab ka Eesti avalikule arvamusele hooajalise iseloomu. Just praegu, kui elektri hind on laes, tuleks küsida, kas mõni korralik tänapäevane tuulepark on tõesti nii talumatu, et sellele tuleb pidevalt rahalist ja poliitilist lõivu maksta, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Dalio: kuidas järgmiseks kriisiks valmistuda? Järgmine kriis võib tulla USA-Hiina konfliktist
Maailma suurima riskifondi juht Ray Dalio arvab, et järgmine kriis võib tulla USA ja Hiina vahelisest sõjast, vahendab CNBC.
Maailma suurima riskifondi juht Ray Dalio arvab, et järgmine kriis võib tulla USA ja Hiina vahelisest sõjast, vahendab CNBC.
Välisturistide arv jäi oktoobris kriisieelsele poole võrra alla
Statistikaameti andmetel peatus oktoobris majutusettevõtetes üle 227 000 turisti, mis on 44% rohkem kui aasta varem samas kuus. Suurenes nii sise- kui ka välisturistide arv, kuid võrreldes kriisieelse ajaga on olukord nukker.
Statistikaameti andmetel peatus oktoobris majutusettevõtetes üle 227 000 turisti, mis on 44% rohkem kui aasta varem samas kuus. Suurenes nii sise- kui ka välisturistide arv, kuid võrreldes kriisieelse ajaga on olukord nukker.
Eurogrupi juht: hindade tõus jääb ajutiseks
Inflatsioonisurve Euroopas jääb tõenäoliselt ajutiseks, isegi kui hinnatõus aeglustub oodatust aeglasemalt, vahendab Bloomberg eurogrupi presidendi Paschal Donohoe öeldut.
Inflatsioonisurve Euroopas jääb tõenäoliselt ajutiseks, isegi kui hinnatõus aeglustub oodatust aeglasemalt, vahendab Bloomberg eurogrupi presidendi Paschal Donohoe öeldut.