Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Millist telepanga teenust teie firma kasutab ja miks?
- Kasutame Telehansat, sest nii ei pea büroo seinte vahelt väljas käima. See on väga kiire ja meil otseselt seotud raamatupidamisprogrammiga -- failide importimise-eksportimise tasemel õnnestub kõik tehingud ära teha. Ehkki meil on panka vaid üle tee minna, tasub seda teenust igal juhul kasutada. See on kahepoolne side, sest ma saan ka igasuguseid asju panga käest küsida, näiteks suvalise päeva Eesti Panga kursse, mida on sageli vaja. Saan sealt börsiinfot või mida iganes.
Ka koduseid makseid soovitaksin teha Interneti kaudu, sest see on väga mugav.
Mingisuguseid ohtusid ma telepanganduses ei näe. Turvalisusele on pangad päris tõsiselt mõelnud. Dokumentide võltsimise meetodeid on samuti küllalt palju. Ma ei arva, et selle poole pealt oleks telepangandus vähem turvaline.
- Me oleme seda asja küll põhjalikult uurinud, aga tundub, et see ei tasu ära, sest pank on meil kohe kõrval. Raamatupidajal pole kord päevas pangas käia üldsegi keeruline. Kes pangast kaugemal ja kelle maht on suurem, neil tasub see ära. ASi MoDo Mets tegevdirektor
Erki Unn:
- Meil on üks teenus -- Telehansa, mis katab kõik meie vajadused. Eelkõige hoiab see inimtööjõudu tohutult kokku, sest ei pea jooksma panga vahet. Meil on see ühendatud ka raamatupidamise süsteemiga. Hind on samuti soodne. ASi Esmofon juhatuse esimees
Aivar Sirelpuu:
- Kasutame lausa kolme panga -- Hansapanga, Hoiupanga ja Ühispanga -- teenust. Oleme teinud seda sellepärast, et arvete liikumine oleks kiirem, kliendil mugav maskta ja meile laekumised operatiivsemad. Tegeleme telekommunikatsiooni alal jae- ja hulgimüügiga ning kliendile on kauba kättesaamise eelduseks, et ülekanne toimuks kiirelt. Kui ta teeb selle kasvõi näiteks Põlvamaalt, siis on laekumine telepanga vahendusel päris ruttu näha.- Eri panku oleme sunnitud sellepärast kasutama, et meie müügivõrk on praktiliselt üle Eesti, aga ühe panga teenus ei hõlma kõiki maakondi.- Programm on töötanud hästi ja pole meid häbisse jätnud. Suuremate ülekannete puhul toimib pankade poolt ka kontrollsüsteem. Kontaktisikud küsivad omakorda üle, kas ülekanded on õiged ja aktsepteeritavad.