• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lennufirmad sõjajalal

    Kui algas Euroopa lennuliikluse liberaliseerimine, hakkas 50protsendiliselt Taani, Rootsi ja Norra valitsusele kuuluv Põhjamaade lennufirma SAS käsitama Soome lääneranniku linnu Lääne-Euroopa ja Stockholmi vaheliste liinide jätkuna. Ta asus korraldama otselende Stockholmist Turusse, Tamperesse, Vaasasse ja Oulusse. «Ja selle peale ei jäänud meil muud üle, kui alustada enesekaitseks invasiooni Rootsi,» ütles Eero Ahola.
    Finnair alustas oma Rootsi-strateegiat 1995. aasta kevadel ja tegi Helsingi Vantaa lennujaama kõrval oma uueks tugipunktiks Stockholmi. Nüüd, kaks ja pool aastat hiljem, teeb Finnair Stockholmist lende 16 välislinna.
    Rootsi rahvusvahelisest lennuliiklusest on Finnairi käes 13% ja SASil Soome rahvusvahelisest lennuliiklusest veelgi rohkem ehk 20%.
    SAS teeb praegu lende seitsmesse Soome linna. «Uurime praegu turgu ja vajaduse korral avame uusi liine,» kinnitas SASi peadirektor Jan Sternberg.
    Tema sõnul on SAS tunginud Soome turule sellepärast, et Finnair on hakanud korraldama rahvusvahelisi lende Stockholmi kaudu ja asunud üle lööma SASi kliente.
    Eelmisel nädalal teatas SAS, et ta ostab 29% finantsraskustes oleva väikese Norra lennufirma Widerøe aktsiatest ning sõlmis optsioonitehingu veel 34,2% aktsiate ostuks kahe väiksema lennufirma käest. KL-DI-DN-ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Elektri hind lööb gongi: ongi aeg!
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
"Ma ei investeeri aktsiatesse eraisikuna. Kas tahate teada, miks?"
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Volikokku pürgijad: Tartust peab saama maailma ja maailmast Tartusse
Tartu valimisnimekirjade esindajad ei pea seda linna maailma nabaks, kuhu inimesed jäävad ja tulevad iseenesest, küll aga kogu Lõuna-Eesti arengut mõjutavaks ettevõtluskeskuseks. Niisugune paik vajab häid ühendusi, selgub Äripäeva valimiste-eelsest küsitlusest.
Tartu valimisnimekirjade esindajad ei pea seda linna maailma nabaks, kuhu inimesed jäävad ja tulevad iseenesest, küll aga kogu Lõuna-Eesti arengut mõjutavaks ettevõtluskeskuseks. Niisugune paik vajab häid ühendusi, selgub Äripäeva valimiste-eelsest küsitlusest.
Lepinguga salatsev KredEx rikkus reegleid ja andis Porto Francole liiga vabad käed
Andmekaitse inspektsiooni teatel rikkus KredEx teabenõude täitmise korda, kui ei võimaldanud Äripäeval soovitud vormis Porto Franco laenulepinguga tutvuda.
Andmekaitse inspektsiooni teatel rikkus KredEx teabenõude täitmise korda, kui ei võimaldanud Äripäeval soovitud vormis Porto Franco laenulepinguga tutvuda.